مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در محیط اداره کل و ضرورت رعایت موارد بهداشتی و مراقبتی، در دستور کار این اداره کل قرار داده شد و برای برون رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش از پیش کارکنان در اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات کمیته پیگیری و مقابله با کرونا هستیم.
کد خبر: ۸۳۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 07 April 2020

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در محیط اداره کل و ضرورت رعایت موارد بهداشتی و مراقبتی، موارد ذکر شده زیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی اداره استاندارد همدان، محمد مددی اظهار کرد: برای برون رفت از این شرایط نیازمند همکاری بیش از پیش کارکنان در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات کمیته پیگیری و مقابله با کرونا هستیم.

مددی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه علی رغم وضعیت سخت بیماری کرونا فضای وحدت و همدلی بین مردم برقرار است و به مدد الهی بر این وضعیت نیز غلبه خواهیم کرد. 

اقدامات انجام شده جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در محیط اداره کل استاندارد همدان:

1- پذیرش مهمان در مهمانسراهای اداره کل تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می گردد.

2- کلیه ماموریت های اداری غیرضروری تا اطلاع ثانوی ملغی و در صورت ضرورت جهت انجام ماموریت توسط همکاران توصیه می شود از خودروی اداری استفاده شود و  تجهیزات بهداشتی شامل ماسک ، دستکش و مایع ضدعفونی کننده (به میزان 100 سی سی) در اختیار شخص مامور و راننده همراه قرار گیرد.

3- از تشکیل جلسه و یا کلاس آموزشی غیر ضرور خودداری شود. جهت تشکیل جلسات اجتناب ناپذیر سالن آموزش طبقه دوم با شرایط مناسب آماده سازی و استفاده شود. میز و صندلی به تعداد حدود 10 نفر با رعایت فاصله 1/5 با طرفین و 2 متر با روبرو چیده شود. از انجام هرگونه پذیرایی برای جلسات خودداری شود.

4- در ورودی اداره کل و درب آسانسورها مایع ضدعفونی کننده جهت استفاده همکاران و ارباب رجوع مهیا و مجهز گردد.

5- از تهیه چای و توزیع آن بین همکاران خودداری گردد. توصیه می شود برای این ایام قند بسته بندی شده بهمراه چای کیسه ای با لیوان یکبار مصرف مناسب در اختیار همکاران قرار گرفته شود و در صورت نیاز صرفاً از آبجوش آبدارخانه استفاده خواهد شد.

6- نظافت و ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی و آسانسور و سایر اماکن پرتردد، بصورت روزانه مورد تاکید است. دستمال کاغذی نیز در سرویس های بهداشتی قرار داده شود. توصیه می شود برای این ایام  سرویس های طبقه همکف صرفاً جهت ارباب رجوع در نظر گرفته شود و پرسنل اداره کل با اطلاع قبلی از سایر سرویس های دیگر طبقات استفاده نمایند.

7- با عنایت به ضروروت رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های ستادی و استانی مبنی بر نحوه حضور همکاران در محل کار خواهشمند است با رعایت قانون از گسترش بی نظمی در محیط اداره کل جلوگیری شود. 

8- نصب دستگاه چهره خوانی جهت ثبت ورود و خروج همکاران.

9-  همکاران حاضر در اداره کل لازم است با استقرار در اتاق کار خود و خودداری از تردد در ساختمان نکات بهداشتی را رعایت کنند. 

10-  با همکاری پرسنل چیدمان اتاق همکاران به طریقی تغییر یابد که فاصله همکار با ارباب رجوع و سایر همکاران به میزان 5/1 الی 2 متر رعایت گردد. حسب صلاحدید و با رعایت شئونات، صندلی مختص ارباب رجوع مستقر در اتاق همکاران جمع آوری گردد. در صورت نیاز ارباب رجوع می تواند از صندلی های مستقر در محل میز خدمت استفاده نمایند.

11- کنترل دمای بدن در بخش ساختمان اداره کل انجام شور و از پذیرش مراجعان و ارباب رجوع در محیط اداره کل ممانعت شود و میز خدمت مستقر در محل ورودی اداره کل، جوابگوی ارباب رجوع خواهد بود. 

12- امور مربوط به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ها بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام شود.
13- در صورت امکان برای همکاران اقلام بهداشتی ضروری مانند ماسک، مایع ضدعفونی کننده و . . . تهیه و تحویل پرسنل گردد.

14- عملیات ضدعفونی برای نامه های وارده به دبیرخانه انجام شود و محل دبیرخانه به دلیل ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و همکاران پلاستیک نصب شود. 

15- رعایت دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا ویروس ضروری می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار