درخواست نماینده ولی فقیه ازروحانی
نماینده ولی فقیه دراستان همدان گفت: راه آهن استان همدان همزمان باسفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری کلید خورده است اما با گذشت بیش از ۱۱ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که باید مورد عنایت دولت قرار گیرد.
کد خبر: ۸۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 25 August 2015
 نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: راه آهن استان همدان همزمان با سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری کلید خورده است اما با گذشت بیش از ۱۱ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که باید مورد عنایت دولت قرار گیرد.

به گزارش تابناک همدان به نقل ازتسنیم ؛ آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در مراسم استقبال مردم از رئیس جمهور اظهار داشت: بسیار مسرور هستیم که از دولت خدمت‌گذار، رئیس جمهور و وزرا و دیگر خدمت‌گذاران صدیق نظام استقبال کردیم.

وی با اشاره به دهه پر خیر و برکت کرامت و میلاد ثامن‌الحج (ع) و روز همدان افزود: امیدواریم این سفر مایه بروز بسیاری از برکات برای مردم استان همدان و نظام اسلامی باشد.

امام جمعه همدان خطاب به دکتر روحانی گفت: مردم شریف همدان به عشق خدمت‌گذاران از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل برگزاری مراسم حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان و مسئولان مشکلات استان را به هیئت دولت منتقل کرده‌اند، بیان کرد: راه آهن استان همدان همزمان با سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری کلید خورده است اما با گذشت بیش از ۱۱ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که باید مورد عنایت دولت قرار گیرد.

محمدی با اشاره به مشکل بحران آب عنوان کرد: همه استان‌های کشور از پتروشیمی بهره‌مند هستند اما استان همدان از این پروژه صنعتی محروم است و پتروشیمی برای همدان جنبه حیثیتی پیدا کرده است و باید بیش از این، مورد بی توجهی قرار نگیرد.

وی گفت: صنعت، اشتغال، تحصیل، ازدواج جوانان برای دولت مورد توجه قرار گیرد و همچنین مردم استان از اعتیاد رنج می‌برند و باید در طرح تحول نظام سلامت توسط وزیر بهداشت مسئله ترک اعتیاد مورد توجه قرار گیرد چرا که نجات یک معتاد نجات جامعه است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار