بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۷۶ نقطه استان فارس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 02 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم و تاریخی برای مردم ایران است، اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که اقتدار آمریکا پوشالی است و به زودی شاهد افول قدرت این کشور خواهیم بود.

او افزود: طبق سال‌های گذشته راهپیمایی ضداستکباری روز دانش‌آموز با حضور مردم انقلابی، اساتید دانشگاه، طلاب حوزه علمیه، دانشجویان و دانش آموزان در استان فارس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: مراسم راهپیمایی همزمان با روز دوشنبه سالروز بزرگداشت ۱۳ آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح با قرائت قرآن و اجرای گروه سرود دانش‌آموزی آغاز و مسیر راهپیمایی از میدان شهداء به طرف بست شهید دستغیب خواهد بود.

او گفت: در این روز دکتر حشمت الله قنبری از چهرهای رسانه ای، موزخ و استاد دانشگاه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شعار امسال "استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا" نامگذاری شده است، گفت: از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این روز نواختن زنگ ضد استکبارستیزی در مدارس استان است.

او عنوان کرد: برگزاری همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، تشکیل زنجیره انسانی در مدارس، دیدار با خانواده های شهداء از دیگر برنامه‌ها در راستای گرامیداشت یوم الله ۱۳ ابان است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: تهیه و توزیع پوستر و پلاکاردها، برگزاری مسابقات قرآنی، از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز تدارک دیده شده است.

او همچنین از خدمات رسانی اتوبوس‌های رایگان در این روز اطلاع داد.

رضایی ادامه داد: مسیر‌های میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب، خیابان ۹ دی و میدان شاهزاده قاسم و خیابان حضرتی به‌ عنوان مسیر‌های اصلی راهپیمایی در شیراز تعیین و محل تجمع در شیراز انتهای خیابان ۹ دی، بست شهید ایت الله دستغیب است.

گفتنی است در تقویم رسمی کشور روز سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار