معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کشف بیش از70 قلم انواع تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار غیرمجاز به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ 11 May 2024

تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمدجواد راعی گفت: با اخبار به دست آمده از منابع موثق مبنی بر دپوی تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار در شهر شیراز، تیمی متشکل از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان تجهیزات پزشکی و مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قراردادند و با دستور مقام قضائی، محل مورد نظر تعطیل شده و متهمان برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم گفت: بیش از 17 میلیارد ریال از انواع تجهیزات مصرفی قاچاق در این بازرسی، کشف و ضبط شد.

راعی از تمامی فعالان حوزه تجهیزات پزشکی استان درخواست کرد تا برای دریافت مجوزهای قانونی لازم و ثبت انبارهای خود در وبگاه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به نشانی https://imed.ir/ اقدام کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه به مردم توصیه کرد تا برای انتخاب و خرید کالاهای سلامت محور، دقت بیشتری داشته تا از آسیب های احتمالی و خرید اشتباه، در امان باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالاهای سلامت محور را از طریق تماس با تلفن 190 در اختیار کارشناسان و بازرسان مجموعه سلامت قرار دهند.

برچسب ها: دارو ، غیرمجاز ، کشف ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار