معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: در جریان سفر هیئت دولت به استان همدان 16 طرح مهم را در شهرستان ملایر بررسی و مطرح کردیم.
کد خبر: ۷۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 17 August 2015

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: در جریان سفر هیئت دولت به استان همدان 16 طرح مهم را در شهرستان ملایر بررسی و مطرح کردیم.

به گزارش فارس؛ مصطفی آزادبخت در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه کاروان دولت تدبیر و امید در روزهای آتی سفر استانی خود را به استان همدان خواهد داشت، اظهار کرد: باید بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در این سفر مهیا شود.

وی گفت: نباید هیچ مانعی برای هر تعداد از شهروندانی که می‌خواهند به استقبال ریاست جمهوری بروند وجود داشته باشد، چراکه سفر هیئت دولت به استان همدان یک رویداد بی‌نظیر و مهم است.

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم آمادگی مدیران ادارات و فراهم کردن بسترهای لازم برای استقبال از هیئت دولت تاکید کرد و اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌ها، شوراهای اسلامی، بخشداران و دهیاری‌ها باید پای کار باشند و بستر را مهیا کنند تا مردم به راحتی در مراسم استقبال از ریاست جمهوری حضور پیدا کنند.

آزادبخت با اشاره به عملی شدن شعارهایی چون صداقت، راستگویی و تعامل سازنده با داخل و خارج در دولت یازدهم بیان کرد: تاکنون دولت تدبیر و امید موفق شده مشکلات جدی کشور را حل کند.

وی تصریح کرد: در راستای سفر ریاست جمهوری به استان همدان از دو ماه گذشته کارشناسان ریاست جمهوری با حضور در استان و شهرستان‌ها پروژه‌ها را بازدید و کارشناسی کرده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در جریان سفر هیئت دولت 16 طرح مهم را در شهرستان ملایر بررسی و مطرح کردیم که دستاورد این سفر به استان 16 هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به ویژه بودن شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف افزود: ملایر نخستین شهرستان استان است و بهره‌مندی از این فرصت طلایی بستگی به تلاش مجموعه مدیران و توان نمایندگان شهرستان دارد.

آزادبخت با بیان اینکه یک‌هزار و 300 میلیارد ریال از همایش سرمایه‌گذاری در استان با همت استاندار به شهرستان ملایر اختصاص پیدا کرده است، گفت: در سفر هفته گذشته استاندار به ملایر 400 میلیارد ریال به سد کلان اختصاص پیدا کرد و 900 میلیارد ریال نیز با حضور سرمایه‌گذاران عراقی در ملایر سرمایه‌گذاری انجام شد.

وی با اشاره به تخصیص 56 درصدی اعتبارات شهرستان در سال گذشته گفت: از 540 میلیارد ریال اعتبار 340 میلیارد ریال آن در شهرستان جذب شده است.

آزادبخت در ادامه از افتتاح 166 پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: از این تعداد 13 طرح مربوط به گازرسانی در روستاها خواهد بود.

وی همچنین با تبریک هفته خبرنگار به خبرنگاران ملایر خواستار همکاری بیشتر مدیران دستگاه‌های شهرستان در انعکاس اخبار به خبرنگاران شد.

فرماندار ملایر خطاب به مسئولان شهرستان خاطرنشان کرد: مدیران از نقد، مصاحبه و پرسش و پاسخ خبرنگاران نترسند، چراکه این انتقادات و پیشنهادات عامل رشد است.

نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف در کشور اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، دولت اعتدال و متعلق به همه مردم بوده و نگاه جناحی و گروهی در دولت معنایی ندارد.

علی‌نعمت چهاردولی با بیان اینکه هدف همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم در سطح کشور است گفت: مسئولان نظام در همه مراحل از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با تلاش و جدیت از ارایه خدمت صادقانه به مردم کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت در روزهای آینده به استان همدان افزود: سفر ریاست جمهوری به استان فرصت طلایی برای رفع مشکلات استان در بخش‌های مختلف است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان پروژه‌های مهم استان مورد توجه قرار گرفته و مدیران باید در فرصت باقیمانده هرگونه کمبود، خواسته و نیازی را اطلاع دهند.

وی با اشاره به توانمندی‌های شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف گفت: توجه به علم، فرهنگ و اقتصاد با وجود جوانان تحصیلکرده و آماده به کار در شهرستان باید در این سفر مورد توجه قرار گیرد.

چهاردولی به زیرساخت‌های ملایر در بخش‌های مبل و منبت، صنایع دستی، صنایع و معادن، کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای تحول، رشد و توسعه این بخش‌ها باید با توجه به حضور وزرایی که به شهرستان می‌آیند استفاده بهینه را داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار