ملی‌پوش ووشوی نهاوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند قطب ووشوی غرب کشور است، گفت: با تأمین سکوی ووشو در نهاوند قهرمانان بیشتری از این شهرستان به ووشوی کشور معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۷۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 15 August 2015

ملی‌پوش ووشوی نهاوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند قطب ووشوی غرب کشور است، گفت: با تأمین سکوی ووشو در نهاوند قهرمانان بیشتری از این شهرستان به ووشوی کشور معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس؛ محمد‌مهر‌پاک درحاشیه برگزاری مسابقات انتخابی ووشوی استان همدان بااشاره به مدت فعالیت حرفه‌ای خود در رشته ورزشی ووشو، اظهار کرد: مدت پنج سال ووشو را به طور حرفه‌ای پیگیری می‌کنم و سه سال در اردو‌های تیم ملی حضور داشتم.

وی گفت: امسال نیز به عنوان یکی از ملی‌پوشان در رده جوانان و در وزن 65 کیلو‌گرم در مسابقات حضور داشتم که متأسفانه در این رقابت‌ها از ناحیه مهره کمری مصدوم شدم.

ملی‌پوش ووشوی نهاوند ادامه داد: پس از مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفتم و اکنون دوره نقاهت را سپری می‌کنم و پس از 6 ماه تمرینات را از سر خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه پس از مصدومیت از سوی مسئولان ورزشی استان هیچ‌گونه حمایتی نشدم، گفت: از سوی فدراسیون کمک‌هایی پس از مصدومیت داشتم، اما مجموعه ورزش نهاوند و به ویژه ووشوی این شهرستان نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان دارد.

مهر‌پاک خاطر‌نشان کرد: در نهاوند مشکلات بسیاری در ووشو داریم که نبود امکانات و به ویژه نبود سکو مهمترین مشکل ووشوی این شهرستان است.

وی گفت: در صورت تأمین سکوی ووشو و با توجه به موفقیت‌های کسب شده ورزشکاران فعال در این رشته قهرمانان بیشتری از این شهرستان به ووشوی کشور معرفی خواهند شد.

ملی‌پوش ووشوی نهاوندی در ادامه شهرستان نهاوند را قطب ووشوی غرب کشور دانست و تصریح کرد: بهترین مربی غرب کشور در نهاوند فعالیت می‌کند و پیشرفت‌های خوبی در ووشوی نهاوند صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ورزش حرفه‌ای و تمرینات خود را زیرنظر احمد اسدی داور و مربی درجه یک فدراسیون که اکنون به عنوان مربی تیم ووشوی استان نیز فعالیت می‌کند ادامه داده است، گفت: او تاکنون 15 نفر از بهترین‌های این رشته را به ووشوی کشور معرفی کرده ست.

مهر‌پاک به عدم حضورش در رقابت‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: به دلیل مصدومیت به این رقابت‌ها نرسیدم اما خوشبختانه به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم.

وی اضافه کرد: حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در اردیبهشت سال آینده مهمترین رویداد پس از بهبودم است که تلاش می‌کنم با موفقیت در این رقابت‌ها بار دیگر حضورم در تیم ملی را قطعی کنم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار