مصطفی بیگی با تأکید بر اینکه مضمون نمایش در زمینه به سن تکلیف رسیدن شخصیت اصلی نمایش نامه است، افزود: در این نمایش برخی از تکالیف شرعی مهم به دختران تازه به سن تکلیف رسیده آموزش داده می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 30 July 2019
یک کارگردان عرصه تئاتر گفت: نمایش «روز قشنگ سارا» به مسائل و آموزش باید‌ها و نباید‌های رفتاری دختران بعد از رسیدن به سن تکلیف می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تکالیف شرعی جدا از وظایف انسانی نیست و‌در واقع با این نمایش به دنبال تربیت یک نسل انسان دوست هستیم، یادآورشد: سعی کرده ایم نمایش کاملا فانتزی و کودکانه، موزیکال و شاد باشد.

بیگی درباره هدف انتخاب این نمایشنامه خاطرنشان کرد: کودکان ذهن بازتری برای دریافت پیام‌ها دارند و از طرفی پیش‌تر نیز در نمایش گل بهار سعی کرده بودم به موضوع روزه داری بپردازم.

این کارگردان به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت: در این تئاتر می‌بینیم که دختر بچه‌ای به نام سارا از طرف مادربزرگ خودنامه و بسته‌ای دریافت می‌کند، مادربزرگ در نامه ذکر کرده بود اگر بسته را به سلامت نزد او ببرد هدیه‌ای دریافت خواهد کرد، سارا در مسیر دچار مشکلاتی می‌شود که از آن‌ها نتیجه مثبتی می‌گیرد، هنگامی که بسته را نزد مادر بزرگ خود می‌برد داخل بسته..

وی درباره زمان اجرای این اثرهنری تصریح کرد: این نمایش برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان تهیه شده که از ۲۴ مرداد ماه در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی شهر همدان به روی صحنه می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار