مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: در حال رایزنی با فلای دبی و اطلس چت برای انجام پرواز به دبی و ترکیه هستیم تا بهترین قرارداد همکاری منعقد شود.
کد خبر: ۷۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 13 August 2015

 مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: در حال رایزنی با فلای دبی و اطلس چت برای انجام پرواز به دبی و ترکیه هستیم تا بهترین قرارداد همکاری منعقد شود.

به گزارش مهر؛ محمدرضا یاری  بابیان اینکه ۱۷ ماه پیش پرواز همدان - مشهد از فرودگاه همدان راه اندازی شد، گفت: خوشبختانه با گذشت ۱۷ ماه، این پرواز بدون هیچگونه وقفه ای همچنان فعال است.

وی با اشاره به راه اندازی پرواز همدان - کیش در سال گذشته از فرودگاه همدان عنوان کرد: هر هفته ۱۵۰ میلیون تومان به کیش ایر پرداخت می شود تا این پرواز برای همدان باقی بماند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه در دولت های قبل چندین مرتبه برای دایر کردن پروازها از فرودگاه همدان تلاش شد اما ناموفق بود، گفت: خوشبختانه شرکت سیاحتی علیصدر با همکاری آژانس ها موقعیت فعلی را حفظ کرده است.

یاری با تاکید بر اینکه آژانس ها باید همکاری و از اعزام مسافران به فرودگاه تهران و سایر استانها خودداری کنند تا شاهد رونق فرودگاه همدان باشیم، گفت: با پیگیری های صورت گرفته دفتر مرکزی آژانس سیاحتی علیصدر خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه استقبال مسافران از پرواز همدان - کیش در نیمه دوم سال بیشتر است و این روند تا فروردین ماه ادامه دارد، گفت: متاسفانه به دلیل استقبال کم از این پرواز در نیمه اول سال و از اردیبهشت ماه تا پایان شهربور، این پرواز برای شرکت علیصدر زیان ده است اما برای جبران زیاندهی آن از بروجرد و سنندج مسافر پروازی داریم.

یاری پرواز همدان - مشهد را نیز در فصل زمستان زیان ده عنوان کرد و گفت: باید برای اقتصادی کردن پروازها برنامه ریزی داشت.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تعدد پرواز در فرودگاه همدان را فرصتی برای توسعه روابط در عرصه ملی و بین‌المللی دانست و گفت: پرواز همدان - مشهد که با حمایت بخش خصوصی در همدان با موفقیت ادامه یافته نقطه عطفی برای گردشگری استان است.

وی فعال شدن فرودگاه همدان را بازوی توانمند توسعه گردشگری استان توصیف کرد و یادآور شد: زمانی که تقاضا در گردشگری افزایش یابد عرضه مطلوب خدمات گردشگری نیز به اوج خود خواهد رسید و این توازن بین عرضه و تقاضا مهیاکننده زمینه‌ای برای رشد اشتغال در حوزه گردشگری و تکاپوی اقتصادی در این زمینه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر در حال رایزنی با فلای دبی و اطلس چت برای انجام پرواز به دبی و ترکیه است، بیان کرد: فلای دبی و اطلس چت به شرکت سیاحتی علیصدر درخواست داده اند اما در حال رایزنی هستیم تا بهترین قرارداد همکاری را داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار