علیرضا مدرکیان در تشریح تشکیل آخرین جلسه هیئت بدوی رسیدگی به علت فوت رئیس کتابخانه مرکزی، گفت: دوشنبه گذشته آخرین جلسه برگزار و نظر نهایی اعلام شد، اما هنوز انشای رأی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۷۰۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 23 January 2019
رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان از برگزاری آخرین جلسه و اعلام نظر پایانی توسط هیئت بدوی رسیدگی به فوت رئیس کتابخانه مرکزی همدان خبرداد.

به گزارش ایسنا، بابیان اینکه این پرونده از دو جهت قصور پزشکی و تخلف انتظامی بررسی می‌شود، مطرح کرد: این پرونده به دلیل اثبات تخلف پزشکی مربوطه ابتدا در دادسرای نظام پزشکی و سپس به دادسرای عمومی منتقل می‌شود.

مدرکیان دررابطه با بدقولی و اجتناب پزشکان نسبت به برخی از بیمه‌ها، اظهار کرد: باتوجه به بدقولی و پرداختی‌های نامنظم بیمه تامین اجتماعی به پزشکان به‌ویژه بخش رادیولوژی، آنان تمایلی به ادامه همکاری با این بیمه ندارند.

وی با اشاره به بروزرسانی سودمند بیمه سلامت، عنوان کرد: پزشکان مشکلی در پرداخت و تعهدات بیمه مربوطه ندارند همچنین بیمه ویژه ایثارگران و خانواده شهدا نیز ازجمله بیمه‌هایی است که پزشکان در پرداختی تعهداتشان با آن‌ها مشکلی ندارند.

رئیس نظام پزشکی استان همدان در رابطه با بیمه ایثارگران و خانواده شهدا تصریح کرد: این دسته از افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز پزشکی که طرف قرارداد با بیمه‌هایشان نیستند با پرداخت مبالغ مربوطه به این مراکز با مراجعه به بیمه تحت پوشش، تمامی مبلغ هزینه شده را دریافت کنند.

مدرکیان با بیان اینکه استفاده از کارتخوان برای مطب پزشکان، فقط توصیه می‌شود، مطرح کرد: این روش وسیله‌ای برای سهولت در خدمات رسانی به بیماران است، اما هیچ اجبار قانونی به پزشکان برای به‌کارگیری از این روش نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار