سعید خوشبخت از برگزاری نمایشگاه عکس شهدای انقلاب نگارخانه نگاه نو خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس‌های «انقلاب ۵۷» که مجموعه عکس‌های مرحوم استعدادی به نمایش گذاشته خواهد شد، نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 22 January 2019
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه آثاری از موزه عبرت با مشارکت اداره‌کل اطلاعات در تالار قرآن به نمایش گذاشته شده است از افتتاح سه پروژه فرهنگی شهرداری در دهه فجر خبر داد.

به گزارش فارس، خوشبخت با بیان اینکه آثاری از موزه عبرت با مشارکت اداره‌کل اطلاعات در تالار قرآن به نمایش گذاشته شده است اظهار کرد: موزه عبرت تهران که نمونه‌هایی از شکنجه‌های ساواک در زمان رژیم پهلوی را به نمایش گذاشته در ایام دهه فجر مهمان همدان است.

وی ادامه داد: علاقمندان برای بازدید از این موزه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند و صبح‌ها هم مدارس و ادارات می‌توانند بازدید داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در ادامه به افتتاح سه پروژه فرهنگی شهرداری در دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح فرهنگسرای حکمت در کوی محمدیه، کتابخانه فرهنگسرای ولایت در کوی خضر و کتابخانه تالار قرآن در دهه فجر انجام می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس شهدای انقلاب نگارخانه نگاه نو خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس‌های «انقلاب ۵۷» که مجموعه عکس‌های مرحوم استعدادی به نمایش گذاشته خواهد شد، نیز برگزار می‌شود.

خوشبخت از برگزاری مراسم ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در فرهنگسرا‌های شهر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری (بانوان و آقایان) شامل مدیران و اعضای شورای شهر از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی همچنین از برگزاری جنگ شادی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به همزمانی ایان دهه فجر با ایام فاطمیه، جنگ شادی بعد از ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و مکان و زمان نیز متعاقباً اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار