رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است افزود: در ۶ ماه نخست سال جاری شاهد افزایش سینوسی ارز و در ۶ ماه دوم شاهد کاهش آن بودیم، اما برخی حاضر نشدند قیمت کالا‌ها را کاهش دهند.
کد خبر: ۷۰۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 21 January 2019
حسین محرابی با بیان اینکه هرچه زودتر باید به چند نرخی بودن قیمت مرغ پایان داد گفت: تسهیلات بدون سپرده و بدون سقف به واحد‌های صنفی تعلق می‌گیرد.

به گزارش فارس، محرابی با بیان اینکه قیمت مرغ باید از چندنرخی بودن خارج شود اظهار کرد: متأسفانه در هر واحد صنفی با یک قیمت متفاوت برای مرغ مواجه هستیم که باید هرچه سریعتر به این مشکل پایان داده شود.

وی با تأکید بر اینکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است افزود: در ۶ ماه نخست سال جاری شاهد افزایش سینوسی ارز و در ۶ ماه دوم شاهد کاهش آن بودیم، اما برخی حاضر نشدند قیمت کالا‌ها را کاهش دهند.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه کاهش نیافتن قیمت‌ها قابل قبول نیست تصریح کرد: کارخانه‌ها باید بپذیرند با کاهش قیمت ارز باید قیمت کالا‌های خود را کاهش دهند چراکه در وضعیت امروزی مردم قادر به خرید نیستند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از بروز مشکلات در عید سال آینده باید بتوانیم به یک ثبات قیمت دست یابیم.

محرابی با بیان اینکه طی تفاهمنامه‌ای با بانک ملی تسهیلات بدون سپرده و بدون سقف به واحد‌های صنفی تعلق می‌گیرد خاطرنشان کرد: میزان مبلغ تخصیص یافته به هر واحد صنفی به تشخیص اتحادیه است.

وی درباره ادغام اتحادیه‌ها گفت: هیأت عالی نظارت بر اصناف اعلام کرده اتحادیه‌هایی که در سال زیر ۱۵۰ میلیون تومان درآمد دارند باید ادغام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار