مدیر شرکت گاز شهر همدان نیز در ادامه از افزایش مصرف گاز در این شهرستان خبرداد و گفت: روز گذشته در شهر همدان ۴.۵ میلیون متر مکعب گاز مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۷۰۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ 20 January 2019
مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه ۳۰ درصد از مدارس شهرستان همدان نیاز به تخریب و بازسازی دارند، گفت: باید فکر عاجلی برای سالتحصیلی آینده صورت بگیرد.

به‌گزارش ایسنا، محمد باب‌ا‌لحوائجی در کمیته اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان، اظهارکرد: وقوع زلزله در سالجاری بدعتی در خانواده‌ها ایجاد کرده و اجازه ورود دانش آموزان به مدرسه را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: این موضوع یک هشدار است و باید برای سالتحصیلی آینده یک کار کارشناسی انجام شود.

مدیر شرکت گاز شهر همدان در ادامه از افزایش مصرف گاز در این شهرستان خبرداد و گفت: روز گذشته در شهر همدان ۴.۵ میلیون متر مکعب گاز مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

زهره‌وند با تأکید براینکه تمام تأسیاست با حداکثر ظرفیت کار می‌کنند، یادآور شد: متأسفانه مصرف گاز خیلی بالاست و از طرفی مساجد و مدارس که گازب‌های آن‌ها رایگان است رعایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به گازرسانی به روستا‌های شهرستان همدان، خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان روستا‌های ۱۰ تا ۲۰ خانوار گازرسانی شده است و فقط ۹ روستای شهرستان باقی مانده که ۶ روستای آن دارای ۹ خانوار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار