جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز هم با وجود هشدار‌های مکرر رهبر معظم انقلاب شاهد نفوذ برخی از افراد مساله‌دار در بدنه دستگاه‌های اجرایی کشور هستیم خاطرنشان کرد: نفوذ جاسوس‌ها و ستون پنجم دشمن نیز در دوران دفاع مقدس غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۷۰۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 19 January 2019
سردار مهدی فرجی با تأکید بر اینکه سپاه کمترین آمار پرونده‌های قضایی مربوط به سربازان را دارد، گفت: این مسأله خود نشان از خوب بودن اکثریت سربازان سپاه دارد.

به گزارش فارس، سردار فرجی در یازدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار کرد: باید فرهنگسازی در سپاه به گونه‌ای باشد که سرباز در دوران خدمت خود در این نهاد مقدس احساس عزت کند.

وی ادامه داد: نقش‌آفرینی رزمندگان دلاور استان همدان در عملیات کربلای ۵ چشمگیر است و بیشترین شهدای سرباز هم مربوط به این عملیات است.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به انتقاد برخی از هجمه‌ها در فضای مجازی در خصوص عملیات کربلای ۴ یادآور شد: چندین ماه برای انجام عملیات زحمت کشیده شد، اما متاسفانه یکی از افراد نفوذی، این عملیات را لو داد که منجر به تلفات شدید برای ما شد.

وی با اشاره به نقش تعیین‌کننده سربازان در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: امروزه نیز نقش نیرو‌های وظیفه در نیرو‌های مسلح چشمگیر است که می‌توان به عنوان مثال به نقش سربازان در نوار مرزی اشاره کرد.

این جشنواره در ۱۰ محور برگزار شد که در پایان از خانواده سرباز شهید قندی‌صفا تجلیل شد و از سربازان نمونه سپاه استان در زمینه‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار