مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: طرح های مشارکتی ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها نیازمند حمایت از سوی مسئولان، فرمانداران و دهیاران است.
کد خبر: ۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 01 August 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: طرح های مشارکتی ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها نیازمند حمایت از سوی مسئولان، فرمانداران و دهیاران است.

به گزارش تسنیم؛مسعود اقلامی درکارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان همدان اظهار داشت:ایجاد طرح‌های مشارکتی در راستای ایجاد اشتغال در استان نیازمند همکاری فرمانداران، دهیاران است که در این زمینه بانک‌ها نیز باید همیاری کنند.

وی افزود: در راستای ایجاد طرح‌های مشارکتی ایجاد واحدهای تولیدی ۳۵طرح به بانک سپه معرفی شده که از این تعداد ۳۱ طرح به صندوق توسعه ملی معرفی شد، ضمن اینکه ۱۷ طرح مسدودی گرفته و ۱۷ طرح دیگر به مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال عقد قرار داد شد.

اقلامی تصریح کرد: از ۲ طرح معرفی شده به بانک تجارت استان نیز یک طرح مسدودی گرفته و یک طرح به مبلغ ۲.۳ میلیارد تومان عقدقرار داده شده است.

وی اظهار داشت: ۱۶ طرح به مبلغ ۱۴۰ ملیارد ریال نیز به بانک صادرات استان معرفی شد که ۳طرح عودت داده شده و ۱۰ طرح در بانک استان در دست بررسی است و ۳ طرح نیز به بانک تهران ارسال شده، ضمن اینکه تاکنون طرحی به صندوق توسعه ملی ارسال نشده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۱۲۸ واحد فعال در بخش کشاورزی استان وجود دارد که ۲۱ واحد برای افزایش شیفت کاری خود اعلام آمادگی کردند که این افزایش موجب ایجاد اشتغال برای ۴۸۹نفر می شود و نیازمند ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اقلامی افزود: از واحدهای تولید فعال استان همدان ۹۱۲ واحد بیشتر از ظرفیت اسمی خود کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳۹ واحد نیمه تمام در استان همدان وجود دارد، گفت: ۱۶۲ واحد آمادگی افزایش شیفت کاری دارند که با این کار برای ۵هزار و ۷۷۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود که نیازمند ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار