نماینده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین در همدان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همدان میزبان لاله‌های گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ 22 February 2015

نماینده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین در همدان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) همدان میزبان لاله‌های گمنام خواهد بود.

محمدجواد زمردیان در گفت‌وگو با فارس از خاکسپاری پنج شهید گمنام در استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مصادف با 13 اسفندماه، استان همدان میزبان پنج شهید گمنام خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد یک شهید معزز در پادگان شهید قهرمان، دو شهید در شهر قروه درجزین و دو شهید دیگر نیز در شهر دمق از توابع شهرستان رزن، آرام خواهند گرفت.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان اظهار کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام استان با حضور فرماندهان، مسئولان و مردم شهیدپرور استان در مکان‌های یاد شده برگزار می‌شود.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی این مراسم نیز در روزهای آینده از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین پس از تشکیل ستادهای مربوطه اعلام خواهد شد.

زمردیان ابراز داشت: لازم به ذکر است با این اقدام تعداد شهدای گمنام استان، از 116 شهید به 121 شهید گمنام افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: تعداد مراکز نظامی میزبان شهدای گمنام استان نیز از پنج مرکز به 6 نقطه و 12 مرکز شهری نیز به 14 نقطه افزایش خواهد یافت.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار