مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اثرگذاری ورود نمایندگان مجلس در کار جشنواره تئاتر کودک، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس وعده‌های جشنواره تئاتر کودک را عملی کند.
کد خبر: ۶۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 31 July 2015
مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اثرگذاری ورود نمایندگان مجلس در کار جشنواره تئاتر کودک، گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس وعده‌های جشنواره تئاتر کودک را عملی کند.

به گزارش فارس، فاضل عبادی در جلسه ستادی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: با توجه به بررسی نقاط ضعف و قوت دوره‌های گذشته با شکل‌گیری انسجام، هماهنگی بیشتر و استفاده از ساختار مناسب به دنبال برگزاری شکل مطلوب‌تری از جشنواره در سال جاری هستیم.

وی افزود: امیدواریم با مشاوره بهتر با عناصر مختلف هنری جشنواره بیست و دوم را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اینکه ارتباط با مجلس و نمایندگان برای ارتقای سطح کار جشنواره مفید است، افزود: سال گذشته کمیسیون فرهنگی مجلس در دبیرخانه جشنواره تئاتر حضور یافت که امیدواریم به وعده‌های خود عمل کند.

وی بیان کرد: کانون تئاتر کودک و نوجوان در همدان شکل گرفته و با ثبت آن اقدامات خوبی انجام شده که به لحاظ وضعیت شکل‌گیری مشکلی وجود ندارد.

عبادی تمرکز‌زدایی جشنواره از مرکز را جزو سیاست‌های دولت دانست و گفت: به مرور همه امور جشنواره از تهران تفکیک شده و به استان‌ها واگذار می‌شود.

* افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک در شهربازی رنگین کمان

قائم مقام اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز با بیان اینکه کارهای ستادی جشنواره در دبیرخانه در حال انجام است، افزود: دبیرخانه ثابت در همدان شکل گرفته و اما برنامه‌ریزی‌ها از چند ماه قبل انجام شده است.

مجید فروتن بیان کرد: افتتاحیه جشنواره در شهربازی رنگین کمان برنامه‌ریزی شده و کارگردان آن یکی از هنرمندان همدانی است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عصر روز 11 مهرماه برگزار می‌شود، افزود: صبح 15 مهر ماه نیز اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

قائم مقام اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه هشت سالن برای اجرای نمایش‌های جشنواره مدنظر قرار دارد، گفت: سه سالن در مجتمع بوعلی سینا، دو سالن در مجتمع آوینی، سالن سینما قدس، تالار فجر و سالن مهدیه اجرای نمایش‌ها را خواهند داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار