یک کارگردان در همدان گفت: نمایش «آرزو‌های بافتنی» برای کودکان این سرزمین تهیه شده و حق کودکان است که به تماشای نمایش بیایند بر همین اساس تصمیم به اجرای مجدد این اثر گرفتیم.
کد خبر: ۶۸۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 07 December 2018
نمایش کودک «آرزو‌های بافتنی» کاری از گروه نمایشی مستقل سوشیانس به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و کارگردانی هادی لایقی برای دومین بار در همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، هادی لایقی درخصوص اجرای مجدد این نمایش با اشاره به اینکه این نمایش را دوبار برای کودکان سر ذهاب اجرا کردیم، ادامه داد: از نظر من نباید با یک اجرا پرونده نمایش را بست.

وی با اشاره به اینکه توجه به نمایش کودک نباید مختص جشنواره تئاتر باشد، یاد آورشد: یک نمایش باید به همه جای دنیا سفر کرده و برای کودکان اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون در بحران کم آبی قرار داریم بر همین اساس مهمترین هدف ما ازاجرای این نمایش آموزش نحوه درست استفاده کردن از آب به کودکان است. 

این کارگردان به معرفی عوامل نمایش پرداخت و اضافه کرد: دستیار کارگردان مهدی احمدی، مدیر صحنه:بهزاد عسگری، نوروصدا:آزاده بیدمشکی بوده و شیما عزیزیان، شهرام نادری، سپیده مولایی، سحر سلطانی، سارا عینی، فاطمه قمری وفائزه زارعی بازیگران هستند.

این هنرمند با اشاره به اینکه دومین اجرای نمایش «آرزو‌های بافتنی» در همدان ویژه پیش دبستانی‌ها و مدارس پایه ابتدایی است، افزود: این اثر از ۱۱ تا ۳۰ آذرماه در سه سانس ۹،۱۰ و ۱۱ صبح اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و مربیان مدارس برای رزرو می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۰۱۷۱۲۷۰ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار