علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره در همدان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۶۷۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 14 November 2018
چهار کارگاه آموزشی با حضور مدرسانی از کشور‌های هلند، روسیه، آلمان و استرالیا همزمان با بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار می‎شود.

به گزارش تسنیم ، علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره در همدان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کارگاه «دنیای جادویی که تئاتر خوانده می‌شود» با حضور محمد بابازاده هنرمند ایرانی اصل از کشور هلند برگزار می‌شود. مخاطب این کارگاه آموزشی بازیگران و کارگردانان فعال در حوزه تئاتر کودک و نوجوان و مدرسانی که تئاتر کودک تدریس می‌کنند هستند.

کارگاه کشور روسیه نیز با عنوان «نوجوان» برگزار می‌شود که در آن اساتید تئاتر و تولید کنندگان تئاتر می‌توانند شرکت کنند.

مسلم قاسمی هنرمند ایرانی مقیم کشور آلمان نیز در ایام برگزاری جشنواره بیست و پنجم کارگاه آموزشی با عنوان «ریتم در نمایش کودک و خوانش گروه‌های یک نمایشنامه» خواهد داشت که ویژه مربیان و معلمان مقطع ابتدایی برگزار می‌شود.

چهارمین کارگاه آموزشی جشنواره با عنوان «آموزش به نوجوانان که مهارت‌های میانجی دارند تا بتوان آن‌ها را تبدیل به مهارت‌های اجتماعی کنند» توسط جان ساما‌ها از کشور استرالیا برگزار می‌شود.

در هر کارگاه آموزشی بین ١٥ تا ٢� شرکت کننده پذیرفته می‌شود.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٨ آبان تا ٤ آذر در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار