فرماندار همدان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، شهریه مدارس هیئت امنایی نباید افزایش یابد.
کد خبر: ۶۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 27 July 2015

فرماندار همدان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، شهریه مدارس هیئت امنایی نباید افزایش یابد.

به گزارش فارس؛  علی تعالی درشورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: با استفاده از مدیران کاردان و توانمند در مدارس می‌توان شاهد تغییر در وضعیت مدارس بود و این کار باید در دست انجام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهریه مدارس هیئت امنایی نباید افزایش یابد، بیان کرد: در راستای شهریه مدارس هیئت امنایی باید شرایط اقتصادی عموم مردم در نظر گرفته شود.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در انجام پروژه ملی مهر همه دستگاه‌ها به حد توان مشارکت داشته باشند، افزود: پروژه مهر اتفاق قابل توجهی است و برای برگزاری این مهم که نوروز علم و دانش‌آموزان است باید با همکاری دستگاه‌های مختلف، روزی به یادماندنی برای دانش‌آموزان رقم بخورد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان همدان نیز در این جلسه گفت: مدارس هیئت امنایی برای افزایش شهریه باید دلایل و توجیه مناسب را داشته باشند.

حشمت‌الله باب‌الحوائجی بیان کرد: به منظور رعایت حال خانواده‌ها و در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی آنان از افزایش نرخ شهریه جلوگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف آموزش و پرورش است و با این اقدام برخی از مشکلات مالی و کمبود بودجه جبران می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان همدان با بیان اینکه هنوز برخی از معلمان معوقات خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: وزارت آموزش و پرورش با کسری بودجه 6 هزار میلیاردی وارد سال جدید شد که می‌توان با توسعه مشارکت‌های مردمی و مدارس غیرانتفاعی برخی از کمبودها را جبران کرد.

وی تجهیز و تعمیر مدارس را از جمله مشکلات عمده آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: مدارس همدان تقریباً مستهلک هستند و رفع این مشکلات نیازمند بودجه و اعتبار کافی است.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه سه مدرسه مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شدند، ابراز کرد: تعداد 35 مدرسه هم نیاز به تعمیر اساسی سرویس بهداشتی دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار