همایش یکی از برنامه‌های بین المللی مرتبط با رویداد"همدان ۲۰۱۸"بوده و با مشارکت پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی کشور، دفتر امور پایگاه‌های میراث فرهنگی و جهانی، دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوعلی سینا و اداره کل میراث فرهنگی استان و به میزبانی استان همدان برگزار میشود .
کد خبر: ۶۶۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ 07 October 2018
همایش یکی از برنامه‌های بین المللی مرتبط با رویداد "همدان ۲۰۱۸"بوده و با مشارکت پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی کشور، دفتر امور پایگاه‌های میراث فرهنگی و جهانی، دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوعلی سینا و اداره کل میراث فرهنگی استان و به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش تابناک همدان به نقل از کمیته اطلاع رسانی رویداد"همدان ۲۰۱۸" ، ۲۱ آبان ماه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان برگزار خواهد شد. همدان در سال ۲۰۱۸در حوزه گردشگری میزبان رویداد‌های متعدد بین المللی شد.

به همین منظور نشستی با هدف هم افزایی در راستای اجرای هدفمند برنامه‌های ارائه شده برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری روز گذشته در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد. 

️این نشست با حضور مجید مهدوی مشاور اجرایی رئیس سازمان میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری و رئیس مرکز روابط عمومی این سازمان؛ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان و مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر برگزار شد.

در این نشست حاضران به ارائه پیشنهادات و راهکار‌ها در راستای متمایز برگزار شدن اجلاس جهانی گردشگری در همدان پرداختند. مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر و عضو هیات رئیسه سازمان جهانی گردشگری گفت:: مسئله خاص در این میان تدوین ساختار و سازمان مستقلی برای پیشبرد اهداف این رویداد است که مورد توجه قرار دارد و این ساختار می‌بایستی در مقیاس ملی و بین المللی اجرا شود. 

یاری اظهار امیدواری کرد مشارکت و هم افزای همه بخش‌ها سبب شود که منافع بلند مدت این رویداد به مردم استان و کشور برگردد.
 
وی همچنین تاکید کرد: تقویت انتشار خبر در حوزه ملی و فراملی، افزیش تبلیغاتی محیطی در سایر استان‌های کشور و کشور‌های منطقه و جهان و توسعه ارتباط کمیته‌های فعال در دبیرخانه اجلاس با صاحبان ایده و اندیشه از برترین موارد در حال انجام است.

وی گفت: تقسیم کار به منظور بهره برداری از توانمدی‌های موجود در بخش‌های خصوصی و دولتی، ایجاد تور‌های مسافرتی به منظور معرفی مزیت‌های بی نظیر کشور برای میهمانان اجلاس و حتی با تخفیف ویژه برای مسافرینی که در مدت زمان اجلاس در همدان حضور می‌یابند از برنامه‌های در دست انجام‌است که بی شک بدون حمایت مسئولان ارشد استان و تصمیم گیران و تاثیر گذاران توانمند در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور انجام شدنی نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار