سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از توزیع ۳۱ تن برنج سهمیه تنظیم بازار و ضیافت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت ۲ هزار تن گوشت منجمد، ۱۸ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد و ۳ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی در راستای تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۶۶۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 29 September 2018
محمد سهیلی گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از ۶ هزار و ۱۰۸ مورد بازرسی از اصناف رزن انجام شده است.

به گزارش فارس، سهیلی با بیان اینکه انجام بازرسی از اصناف در ۶ ماهه سال جاری به صورت روزانه انجام می‌شد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۶ هزار و ۱۰۸ مورد بازرسی از اصناف شهرستان رزن انجام شده است.

وی گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید را از مهمترین تخلف اصناف شهرستان دانست و افزود: در این بازرسی‌ها بیش از ۴۲۱ مورد تخلف از اصناف کشف شده که برای ۳۸۰ نفر پرونده تشکیل شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۰ مورد گزارش توسط مردم به ستاد خبری ارسال شده است.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌ها از واحد‌های نانوایی گفت: در این مدت از نانوایی‌ها شهرستان رزن ۱۴۸۳ مورد بازرسی انجام شده که برای ۷۸ نانوایی متخلف پرونده تشکیل شده است.

سهیلی گفت: در این مدت ۶۲ مورد گشت‌های مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی تولیدی توزیعی و خدماتی با ادارات و نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط، ۱۸ مورد گشت‌های مشترک مختص قاچاق کالا و تشکیل هفت مورد پرونده در حوزه قاچاق کالا انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: یکی از برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن آشنا ساختن اصناف جدید از اصول کسب کار دینی است.

وی خاطرنشان کرد: چهار دوره آموزشی فقه بازار و مکاسب برای اصناف شهرستان رزن برگزار شده است.

سهیلی اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت در چندماهه اخیر اکیپ‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت رزن و همچنین اتاق اصناف بازرسی‌های مستمر در سطح شهرستان را از اصناف انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار