فرماندار همدان گفت: پس از خضر، حصار امام و مطهری، دیزج، منوچهری، مزدقینه، سیلو، میدان رسالت، محله حاجی، کبابیان، جولان، دره مرادبیگ و روستا‌های حاشیه‌ای در دستور کار بازافرینی قرار دارند.
کد خبر: ۶۵۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 12 September 2018

علی تعالی گفت: محله خضر مهمترین پایلوت ستاد بازآفرینی شهری انتخاب شده است و امیدواریم در ارزیابی استان‌ها دوباره رتبه برتر را به دست آوریم.

به گزارش ایسنا، تعالی در ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان همدان، با تشکر از دستگاه‌های خدمات‌رسان در بحث بازآفرینی نقاط شهری، اظهار کرد: در گذشته در بررسی به دست آمده از وضعیت محله‌های طرح بازآفرینی، مشخص شد این محلات وضع نامناسبی داشتند و بسیاری از معابر خاکی بودند و اکنون وضع بهتری پیدا کرده‌اند.

وی افزود: محلات مورد هدف بازآفرینی از اولویت ستاد است و تلاش می‌کنیم تا در بازآفرینی محلات تغییر و تحولی در توسعه محلات داشته باشیم.

فرماندار همدان با تأکید بر اعلام تغییرات سیاست‌ها از سوی مراجع مربوطه، عنوان کرد: تغییرات فراوان و گسترده اعتماد مدیران و مردم را سلب می‌کند از این‌رو سیاست‌ها باید مطالعه شود.

وی با بیان اینکه دو هزار تن قیر یارانه‌ای در حوزه بازآفرینی تخصیص صورت گرفته که از آن برای آسفالت معابر استفاده شده است، افزود: مسئولان شهرسازی و شهرداری با وجود حجم کاری فراوان و پروژه بلوار ارم، به طور همزمان کار عمرانی خضر را نیز آغاز کردند که اقدامی شایسته قدردانی است.

تعالی با بیان اینکه بعد از محله خضر به حصار امام خواهیم رفت، تصریح کرد: خضر زیرساخت‌های آماده‌تری نسبت به سایر نقاط شهری داشته و معتمدین این منطقه، پیگیری‌های بیشتری داشته‌اند و امیدواریم با کمک معتمدین این منطقه بتوانیم خضر را به عنوان پایلوت بازآفرینی معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار