معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: کار فرهنگی نیازمند یک همکاری چندبعدی است.
کد خبر: ۶۵۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 11 September 2018
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه طرح نماد با همکاری ۱۲ نهاد در استان انجام می‌گیرد، گفت: این طرح امسال در ۲۵۰ آموزشگاه استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، عبدالله جعفری با بیان اینکه سال گذشته ایجاد «نقشه راه» را در مدارس پیگیری کردیم و این مهم به صورت سنتی در مدارس دنبال می‌شد، افزود: در نقشه راه که با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس انجام می‌شود اولویت‌های آسیبی برای مدیران و مسوولان مشخص شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه از سال گذشته اطلاعات در سامانه پایش آسیب‌های اجتماعی به ثبت می‌رسید، تصریح کرد: سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۰ آموزشگاه اطلاعات خود را وارد سامانه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این سامانه شهرستان‌ها و آموزشگاه‌ها اطلاعات خود را با کد‌هایی مشخص وارد می‌کنند، عنوان کرد: آسیب‌هایی، چون خشنونت، خودکشی و خودزنی در بین دانش‌آموزان و... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جعفری با بیان اینکه امسال طرح نماد یا همان نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۲۵۰ آموزشگاه استان اجرا می‌شود، گفت: این طرح برای نخستین بار در ۱۲ آموزشگاه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در طرح نماد آموزش‌های پیشگیرانه به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: اگر اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص یابد این طرح در آموزشگاه‌های مختلف نیز اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه قریب به ۱۹۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافته است، افزود: در اجرای این طرح ۱۲ ارگان همکاری دارند.

وی در خصوص اجرای طرح نماد «نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان» خاطرنشان کرد: برای اجرای موفق این طرح باید برنامه و طرح به صورت دقیق، منظم و کامل اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار