برای آبنمای موزیکال میدان مرکزی نهاوند یک میلیارد و نیم هزینه شد.
کد خبر: ۶۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ 10 September 2018
آبنمای موزیکال میدان مرکزی نهاوند با هزینه یک میلیارد و نیم و با حضور معاون امور عمرانی استاندار همدان و فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، معاون امور عمرانی استاندار همدان در این آئین اظهار کرد: نهاوند از پرکارترین شهر‌های استان است.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه ساختمان پست برق به محوطه پارک انتقال داده شود، گفت: طرح مطالعاتی دقیقی برای جداره سازی میدان اجرا شود به طوریکه میدان و پارک جای کار و سرمایه گذاری بیشتری دارد.

فرماندار شهرستات نهاوند در ادامه خاطرنشان کرد: نه ذکر داشته هایمان به معنای آن است که همه چیز داریم و نه ذکر نداشته هایمان به معنای آن است که هیچ نداریم.

مراد ناصری گفت: زیر ساخت‌های نهاوند آنگونه نیست که بگوئیم در نهاوند کاری نشده بلکه انجام شده، اما به خوبی انجام نشده است.

وی خطاب به معاون استاندار همدان اظهار کرد: ۱۷۲ هکتار بافت فرستوده شهرستان و این آب نمای موزیکال هر دو پیام‌هایی دارند به طوریکه پیام یکی این است که اگر برای این بافت اعتبار گذاشته شود، تهدید‌ها به فرصت تبدیل خواهد شد و دیگری این است که مجموعه مدیریت توانایی انجام هر کار را دارد.

فرماندار نهاوند یادآور شد: پیام افتتاح این پروژه این است که از یک سو استاندار و مجموعه مدیریتی استان، نگاه ویژه‌ای به نهاوند دارند و از سوی دیگر تعامل بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستان می‌تواند به اقدامات سازنده‌ای منجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار