مرحله استانی مسابقات بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ویژه دانشجویان به میزبانی اداره کل فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان با حضور 75 نفر از برترینهای اول تا سوم هر رشته معرفی شده از مراکز استان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، دعا و مناجات خوانی واذان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 07 September 2018
نفرات برتر مرحله استانی مسابقات بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ویژه دانشجویان با حضور ۷۵ نفر از برترینهای اول تا سوم هر رشته معرفی شدند.

به گزارش شبستان ، صفی ا... صفایی،  رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در مراسم بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در جمع متسابقین گفت: یادگیری و فهم قرآن و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه دانشجویی از مهترین برنامه های فرهنگی است.

وی ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه را مهم دانست و افزود:  انس با قرآن و عمل به دستورات این کتاب نورانی مهمترین وظیفه حافظان ، قاریان و حاملان قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآن و عترت، با هدف اعتلای دانش، اخلاق و بصیرت دینی در بین دانشگاهیان برگزار شد، گفت: این جشنواره سعی دارد که به توسعه فضای قرآنی در بین دانشجویان و فضای دانشگاه کمک کند.

رئیس  دانشگاه پیام نور استان همدان تصریح کرد: انتظار داریم که دانشجویان قرآنی با هدف کسب رضای خدا و توسعه و ترویج روح قرآنی در دانشگاه و جامعه در این مسابقات رقابت کنند.

صفایی فرهنگ‌سازی و الگوپذیری از مفاهیم قرآنی و ائمه اطهار(ع) در بین دانشجویان، استادان و کارکنان را گام موثری در راستای ادامه راه معصومین(ع) و مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمنان با ابزار رسانه‌ای گسترده و به گونه‌ای بسیار پیچیده در صدد ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی جوانان و سست کردن بنیاد خانواده هستند.

وی ابراز داشت: سبک زندگی جامعه باید سبک زندگی قرآنی و با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) باشد تا خانواده‌ها و بخصوص جوانان و دانشجویان از آسیب‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی مصون بمانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار