امام‌جمعه نهاوند گفت: شهید آیت‌الله قدوسی اولین دادستان کل کشور بوده، اما آن‌چنان‌که شایسته وی و مردم انقلابی شهرستان نهاوند بوده برای وی و ارائه تفکرات وی به نسل جوان جامعه کار نشده است.
کد خبر: ۶۵۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 06 September 2018
حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه شهید علی قدوسی اولین دادستان کشور بعد از انقلاب بوده است، پیشنهاد داد: سالروز شهادت «علی قدوسی» در رویداد‌های ملی ثبت شود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مغیثی در یادواره شهیدان قدوسی و دستجردی در نهاوند گفت: امروز در جامعه اسلامی تبیین تفکر اسلامی و حمایت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر بیش از هر وقت مهم‌تر است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان همدان، گفت: مقام معظم رهبری در سفری که به استان همدان داشتند سخنانی ایراد کردند که به تعبیر بنده در سخنان ایشان این نکته تأکید می‌شد که استان همدان با بزرگانی، چون شیخ علی‌اکبر نهاوندی و شیخ محمد نهاوندی برای ما شناخته‌شده است.

وی با اشاره به فرهیختگان و شهدای گران‌قدری، چون شهید حیدری، شهید قدوسی و آیت‌الله علیمرادیان، گفت: شهرستان نهاوند علمای این‌چنینی کم ندارد و باید این بزرگان به طرق مختلف به جامعه و نسل کنونی جامعه شناسانده شوند.

وی اظهار کرد: انتظار ما این است که سالروز شهادت وی در تقویم با عنوان روز دادستانی ثبت ملی شود و در این راستا به مسئولین شورای فرهنگ عمومی شهرستان و استان این مهم گفته خواهد شد و امیدواریم که مسئولین استانی این موضوع را تائید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار