مدیرکل فرودگاه‌ یزد خبر داد؛
مدیرکل فرودگاه‌ یزد با بیان این‌که زمان بازگشت حجاج استان یزد از سرزمین وحی شنبه 17 شهریور 97 تعیین شده است، گفت: آخرین کاروان زائران 21 شهریور ماه باز می‌گردند.
کد خبر: ۶۵۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 03 September 2018

« عباس محمدی» در جلسه هماهنگی پروازهای بازگشت حج تمتع با قدردانی از همکاری اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف، بر آمادگی شبانه روزی فرودگاه برای استقبال از حجاج تاکید کرد .

وی افزود: نخستین پرواز شنبه هفته آینده ساعت 10:30 با 250 نفر وارد فرودگاه بین المللی یزد می‌شود و به تدریج دو هزار و 703 نفر زائران خانه خدا به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت .

مدیرکل فرودگاه‌های یزد ضمن توصیه به خانواده‌ها و استقبال کنندگان برای حضور حداقلی در فرودگاه گفت: تمام تلاش خدمتگزاران مردم خدمت ‌رسانی سریع، دقیق و به موقع به حجاج است .

محمدی از خانواده‌های حجاج تقاضا کرد برای تسریع در روند خدمت‌ رسانی و جلوگیری از ازدحام، با حداقل نفر و خودرو در فرودگاه حاضر شوند و برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها با اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره 199 تماس حاصل کنند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زائران با 11 سورتی پرواز شامل 19 کاروان با هواپیمای ایرباس 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از شهر جده عربستان وارد فرودگاه یزد خواهند شد .

به گفته این مسئول تعداد زائران حج تمتع استان امسال بیش از 700 نفر نسبت به سال 1396 افزایش داشت .

فرودگاه شهید صدوقی یزد، مقصد و مبدأ پرواز تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی و شهرهای نجف، بغداد، دمشق، جده و مدینه در پروازهای بین المللی است که جابجایی مسافر در این مسیرها با همکاری 10 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرودگاه یزد دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود 550 هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار