فرمانده انتظامي استان یزد گفت: با تلاش ماموران پليس، در ايام نوروز شاهد افزايش 28 درصدي کشف سرقت بوده ايم.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاریتابناک یزد، سردار عباسعلي بهداني فرد در تشريح عملکرد و اقدامات پليس استان يزد در ايام نوروز اظهارداشت: بحمدالله با همکاري خوب مردم و ساير سازمان ها، اقدامات مطلوبي در حوزه انتظامي رقم خورد.
وي ضمن اشاره به طرح هاي پليس در برخورد و جمع آوري معتادان متجاهر افزود: با تلاش ماموران پليس در اين ايام شاهد افزايش 190 درصدي جمع آوري معتادان متجاهر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ايم.
فرمانده انتظامي استان يزد افزايش 230 درصدي دستگيري خرده فروشان موادمخدر را از ديگر توفيقات اين طرح در ايام نوروز برشمرد.
سردار بهداني فرد در ادامه به اقدامات پليس راهور در خصوص موضوعات ترافيکي اشاره کرد و گفت: در ايام نوروز امسال در مقايسه با سال گذشته در جانباختگان تصادفات درون شهري 33 درصد کاهش و در تعداد مجروحان تصادفات در داخل شهرها نيز کاهش 25 درصدي را داشته ايم.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه تيم هاي گشت پليس راه استان يزد نيز در ايام نوروز در سطح جاده ها و محورهاي مواصلاتي استقرار داشته اند خاطرنشان کرد: تعداد مجروحان تصادفات رخ داده در جاده هاي استان يزد نيز 23 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامي استان يزد در ادامه با اشاره به طرح هاي ويژه پليس در برخورد با سارقان گفت: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس آگاهي و گشت هاي کلانتري و پاسگاه ها، شاهد افزايش 28 درصدي کشف سرقت ها و افزايش 26 درصدي در خصوص دستگيري سارقان بوده ايم.
وي در خاتمه يادآور شد: در ايام نوروز امسال بيش از 100 هزار ليتر انواع سوخت قاچاق که از شهرهاي مرکزي به جنوب کشور حمل مي شد کشف و تحويل شرکت نفت استان يزد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار