زینی‌وند:
معاون استاندار يزد با توجه به وجود برخي مشكلات كسب و كارهاي ديجيتال در مقايسه با اصناف سنتي به ويژه در زمينه حمل و نقل،گفت: رونق كسب و كارهاي دانش بنيان و ديجيتال در يزد نيازمند مديريت علمي و گفتمان تعاملي است .
کد خبر: ۶۴۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 23 August 2018

«علی زینی‌وند» در يازدهمين نشست شوراي راهبري ارتباطات و فناوري اطلاعات استان،‌اظهار كرد: هدف از طرح موضوعات مربوط به كسب و كارهاي دانش‌بنيان و طرح برخي دغدغه هاي مشاغل سنتي در شوراي راهبري ارتباطات و فناوري اطلاعات رسيدن به گفتماني موثر براي نزديك شدن ديدگاه ها در ادامه مسير است .

وی افزود: ضروريست براي تصميم گيري مناسب در اين حوزه، مديران نسبت به موضوعات دانش بنيان اطلاعات خود را بروزرساني و با درك صحيح از شرايط توسعه و مسائل مربوط به مشاغل سنتي برنامه ريزي و جهت دهي ساختارمندي را براي يزد به عنوان پايلوت كسب و كارهاي ديجيتالي در كشور ارائه كنند .

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد،‌گفت: با تعطيلي و ممانعت از فعاليت جوانان و ايده‌هاي نو در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي كه امروز با كمترين ظرفيت‌‎هاي مالي مشاغل زياد و خدمات متنوعي به جامعه ارائه مي‌دهند نمي‌توان نتيجه خوبي را رقم زد زيرا پيشرفت تكنولوژي در دنيا با سرعت در حال توسعه ابعاد مختلف اين موضوع مي‌باشد .

زینی‌وند تصریح کرد: با توجه به تجربه‌هاي موفق داخلي و خارجي لازم است با شيبي ملايم نسبت به مشاغل نو برخورد و براي حركت به سمت گفتمان تعاملي و ايجاد پذيرش‌هاي مردمي تلاش كنيم .

معاون استاندار يزد خاطرنشان كردبا توجه به توافق هاي صورت گرفته كسب و كارهاي نو كه داراي مجوز هستند مي توانند تا ابلاغ دستور العمل جديد ملي به فعاليت خود ادامه دهند و اما با هرگونه عبور از قانون و عدم رعايت ضوابط نيز برخورد جدي صورت مي گيرد .

این مقام مسئول تصریح کرد:‌ برخي باورهاي غلط نسبت به آثار مخرب دكل هاي ارتباطي با استاندار جهاني در جامعه وجود دارد، كه رسانه ها به ويژه صدا و سيما مي توانند با طراحي برنامه هاي پر مخاطب و حضور كارشناسان اين بخش فرهنگ سازي مناسبي را براي جذب مشاركت هاي مردمي در توسعه ارتباطات ممكن سازند .

وی در پايان گفت: مديريت مسائل مربوط به مشاغل اينترنتي در استان به عهده اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات مي باشد و از سوي ديگر بحث حمل و نقل به معاونت عمراني و زيرمجموعه هاي آن مربوط مي شود كه با هماهنگي دستگاه هاي نظارتي مي توان به تصميم درست و مناسب در اين عرصه رسيد .

گفتني است؛ در اين جلسه ضمن مرور و پيگيري مصوبات جلسات قبل مشكلات كسب و كارهاي نوپا و استارت آپ ها نسبت به اصناف سنتي از نگاه هاي مختلف بررسي و رفع موانع به ويژه جايگاه مشاركت مردم در توسعه ارتباطات شهر مورد هم انديشي قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار