استاندار همدان گفت: یک درصد از اجرای راه‌آهن تهران - همدان باقی مانده است.
کد خبر: ۶۳۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 04 August 2018

 استاندار همدان گفت: یک درصد از اجرای راه‌آهن تهران - همدان باقی مانده است.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در مراسم آغاز عملیات اجرایی قطعه یک راه آهن همدان- ملایر گفت: این راه آهن کریدوری است که غرب و مرکز و جنوب را به خارج از کشور وصل می‌کند و از پروژه‌های اساسی کشور است.

وی بابیان اینکه با دستور وزیر راه و اعتباری که به استان داده شد آسفالت جاده روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در حال انجام است که کاری بزرگ و بی سابقه است، گفت: حسب دستور وزیر راه برای قطار تهران- همدان که یک درصد اجرای آن باقی مانده است تا ۲۷ مرداد اتصال ریل انجام خواهد شد.

نیکبخت بابیان اینکه ایجاد جاده دسترسی به ایستگاه فعلی همدان از تقاضا‌های ما است، گفت: راه اندازی نمایندگی اداره کل راه آهن در همدان از درخواست‌های ما از وزیر راه است که انتظار داریم زودتر اجرایی شود.

استاندار همدان تاکید کرد: نمایندگان استان در مجلس بیشترین همراهی را برای توسعه استان داشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: انقلاب ریلی همدان بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شکل گرفته است.

امیر خجسته بابیان اینکه در شرایط تحریم و سخت به همدان توجه شد که باید از تلاش وزیرراه و پیگیری‌های استاندار قدردانی کنیم، گفت: از دیدگاه تخصصی وزیر نسبت به ایستگاه داخل شهر تشکر می‌کنیم و با تاکید وزیرراه امروز کار بر اساس برنامه زمان بندی انجام خواهد شد.

وی گفت: برقی کردن قطار همدان - تهران تصویب شده و از وزیر راه درخواست داریم به هر طریق ممکن انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این راه آهن کریدور غرب و جنوب کشور و بسیار موثر است.

محمد کاظمی ازخدمات وزیرراه و پیگیری‌های استاندار همدان قدردانی کرد و گفت: همراهی و صمیمت مردم و مسئولان و هدایت‌های رهبری باعث شده توطئه‌ها را پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار