مدیر‌کل ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزاری آیین‌های تجلیل از مفاخر فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی و دینی شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 30 July 2018
مدیر‌کل ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزاری آیین‌های تجلیل از مفاخر فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی و دینی شهرستان تویسرکان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  تسنیم، علیرضا درویش نژاد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: اعتبار مالی مورد نیاز برای برگزاری آیین تجلیل و نکوداشت مفاخر تویسرکان در عرصه های مختلف تامین شده است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تالیف کتاب معرفی علمای تویسرکان حمایت می‌کند و آمادگی خود برای حمایت از تالیف کتاب‌های دیگر با هدف اندیشمندان و مفاخر بزرگ این شهرستان در عرصه‌های دیگر اعلام می‌کند.

درویش‌نژاد برگزاری آیین‌های تجلیل و نکوداشت اندیشمندان، نخبگان و مفاخر در حوزه‌های مختلف را گامی موثر در جهت احیا هویت دینی و ملی در جامعه دانست و ابراز کرد: تشکیل کمیته صیانت از خانواده و راه‌اندازی مرکز مشاوره ازدواج در تویسرکان نیز خبر خوشی است که بدون تردید نتایج امید بخشی را به دنبال دارد.

امام جمعه تویسرکان نیز در این نشست گفت: تویسرکان یک شهرستان فرهنگی است که بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع) مهمترین نماد تاریخی، فرهنگی و مذهبی آن به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بر آغاز به کار هر چه سریعتر کمیته صیانت از خانواده و مرکز مشاوره ازدواج در تویسرکان تاکید کرد و افزود: باید با بهره‌گیری از پیشینه درخشان و اثر‌گذار شهرستان تویسرکان در بخش‌های مختلف فرهنگی، دینی، علمی، ادبی و هنری در جهت به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

فرماندار تویسرکان نیز با اعلام اینکه مرکز مشاوره ازدواج تویسرکان به عنوان یکی از زیر‌مجموعه‌های کمیته صیانت از خانواده ظرف دو روز آینده آغاز به کار می‌کند، عنوان کرد: در شرایط کنونی تقویت وحدت، همدلی و هم افزایی مهمترین عامل اثربخش در حل معضلات موجود در بخش‌های مختلف و کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار