شهردار نهاوند با بیان اینکه ساماندهی بام نهاوند نیازمند ۲ میلیارد تومان است، این پروژه را یکی از ظرفیت‌های گردشگری شهر عنوان کرد.
کد خبر: ۶۳۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 18 July 2018
شهردار نهاوند با بیان اینکه ساماندهی بام نهاوند نیازمند ۲ میلیارد تومان است، این پروژه را یکی از ظرفیت‌های گردشگری شهر عنوان کرد.

به گزارش فارس، محمد حسین پور طی بازدید از هفت پروژه عمرانی شهرداری نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه عمرانی شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است، اما این مهم تا به حد مطلوب رسیدن و آنچه مردم می‌خواهند فاصله دارد به همین دلیل اعضای شورای شهر و شهرداری از هیچ اقدامی در حوزه توسعه شهری دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: طی روز‌های اخیر برای هدایت آب‌های سطحی در خیابان ظفری کانال ایجاد شده و به طول ۳۴۰ متر لوله‌گذاری خواهد شد.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه با ۱۷۸ میلیون تومان در حال انجام است، گفت: در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی است که پس از اتمام فاز اول فاز دوم با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان آغاز به کار خواهد کرد و تا نبش کوچه سرباز ادامه خواهد داشت.

وی در بازدید از پروژه ساماندهی و رفیوژ وسط بلوار شهید طالبیان نهاوند، گفت: این پروژه به طول ۴۵۰ متر با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

حسین‌پور در خصوص لایروبی مسیل نهاوند، گفت: لایی روبی مسیل به طول ۳ کیلومتر بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: پروژه چهارباغ به طول ۵۰۰ متر و ۶۰۰ میلیون تومان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که فاز اول آن تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام خواهد رسید.

شهردار نهاوند گفت: فاز اول این پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، نورپردازی و مبلمان است که برای تکمیل آن در فاز دوم نیز به اندازه اعتبار فاز اول اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اصلاح بلوار کربلا ورودی و خروجی شهرستان از سمت کرمانشاه، گفت: هدف اصلی از اجرای این پروژه افزایش عرض باند سواری و نیز جلوگیری از هدررفت آب است.

حسین‌پور با بیان اینکه فاز اول این پروژه به طول یک کیلومتر با ۳۰۰ میلیون تومان و فاز دوم نیز با ۳۰۰ میلیون تومان تا انتهای محدوده شهر انجام خواهد شد، گفت: دیگر پروژه‌ای که در بلوار کربلا در حال انجام است روکش کلی آسفالت بلوار کربلا، لاین خروجی شهر به طول دو کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون است که تا انتهای محدوده شهری انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه بام نهاوند گفت: پروژه بام نهاوند یکی از پروژه‌های استراتژیک شهرداری است و تمام توان شهرداری و مجموعه مدیریت شهری بر ساماندهی هرچه سریع‌تر این ظرفیت مغفول مانده معطوف شده است.

شهردار نهاوند ادامه داد: آنچه توسط مشاوران و همچنین با تائید اعضای شورا و شهرداری در این محل در حال انجام است ایجاد یک رینگ میانی دور تا دور بام است که می‌تواند جاذبه‌های دیدنی و چشم‌انداز‌های طبیعی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به اقدامات دیگری نظیر محوطه‌سازی، کف‌سازی، استخر، ایجاد آبشار گفت: در حال حاضر اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده حداقل ۲ میلیارد تومان است که با توجه به حجم کار نیازمند حمایت‌های بیشتر مسوولان شهرستان در این راستا هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار