نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان با قدرت از استاندار حمایت می‌کند، گفت: تا وقتی ما هستیم استاندار هم هست.
کد خبر: ۶۲۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 08 July 2018
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان با قدرت از استاندار حمایت می‌کند، گفت: تا وقتی ما هستیم استاندار هم هست.

به گزارش فارس، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری همدان با بیان اینکه حفظ موقعیت برجسته مدیریت استان در توسعه آن مؤثر واقع شد، اظهار کرد: برخی استان‌ها از ناحیه بی‌ثباتی بسیار متضرر شدند، زیرا خواسته‌های مقطعی را جایگزین مسائل عمیق و نیاز‌های مردم کردند.

وی با بیان اینکه تا ما نمایندگان مردم استان هستیم آقای نیکبخت استاندار همدان خواهد بود و با قدرت از ایشان حمایت می‌کنیم، گفت: کسانی که به دنبال سمت یا منصب بوده‌اند و دست پیدا نکرده‌اند در این زمینه ایجاد اختلال نکنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه جان و آبرو و تمام هستی‌مان را برای حفاظت از کشور می‌دهیم، اظهار کرد: همه وظیفه داریم در یک صف واحد از دولت حمایت کنیم، زیرا دشمن مصمم است نان، هوا و آب را از مردم ایران بگیرد.

وی با بیان اینکه فرصت‌طلبانی در کشور وجود دارند که به دنبال ثروت‌اندوزی خود هستند و مانند موریانه پیکره اقتصاد را می‌جوند، تأکید کرد: همه باید همت کنیم که وضعیت اقتصاد کشور گل‌آلود نشود.

رنجبرزاده شفافیت را راه نجات‌بخش کشور دانست و ادامه داد: همه باید به مانند فرماندهان دفاع مقدس پیشتازان جنگ اقتصادی باشیم نه این‌که تنها به منافع شخصی خود فکر کنیم.

وی گفت: آرامشی که در استان است را قدر بدانیم یکدیگر را حمایت کنیم و تنظیم بازار، توجه به فقرا، فقرزدایی و اولویت‌ها را مد نظر قرار دهیم تا روند توسعه استان مختل نشود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران کشور گروه اقتصادی امید وابسته به بانک سپه است که مقرر شده در استان همدان نیز ۳ میلیون قطعه رینگ ماشین تولید کند.

وی با بیان اینکه ایمیدرو نیز به همدان خواهد آمد که با همدلی و هم‌افزایی بین مسوولان استان این مهم تحقق می‌یابد، گفت: مدیران استان با قدرت پای کار هستند و اگر احتمالاً معدود افرادی هم شرایط را درک نکرده توان کار ندارند باید تغییر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار