نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌طلبانی در کشور به دنبال ثروت‌اندوزی خود هستند.
کد خبر: ۶۲۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 08 July 2018
 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌طلبانی در کشور به دنبال ثروت‌اندوزی خود هستند.

به گزارش مهر، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری استان همدان بابیان اینکه حفظ موقعیت مدیریت استان در توسعه آن مؤثر واقع شد، عنوان کرد: برخی استان‌ها از ناحیه بی‌ثباتی بسیار متضرر شدند، زیرا خواسته‌های مقطعی را جایگزین مسائل عمیق و نیاز‌های مردم کردند.

وی بابیان اینکه تلاش و پیگیری مجمع نمایندگان استان همدان در آغاز دولت دوازدهم در ابقا مدیریت ارشد استان وجلوگیری از توقف در توسعه استان موثر بود و ازموفقیت‌های مجمع نمایندگان استان است، گفت: کسانی که به دنبال سمت یا منصب بوده‌اند و به آن دست پیدا نکرده‌اند نباید در این زمینه اختلال ایجاد کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر مسائل مهم استان همدان بالاخص بحث اشتغال و تولید به خوبی درحال پیگیری است.

رنجبرزاده بابیان اینکه شرکت هاو هلدینگ‌هایی برای اولین بار در شهرستان‌ها سرمایه گذاری می‌کنند که یک نمونه آن راه اندازی کارخانه تولید رینگ ماشین در اسدآباداست، گفت: این کار‌ها امیدوارکننده است.

وی باتاکید براینکه روندتوسعه استان همدان رضایت بخش است و نمایندگان درکنارمدیریت ارشد استان هستند، گفت: رئیس جمهور به عنوان مربی اجرایی کشور تاکتیک را عوض کرده و با جان، مال، آبرو و حیثیت به میدان مقابله با استکبار آمده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در این تغییر استراتژیک همه باید کمک کنیم، گفت: امروز ۴ مدیرکل استانی بدون هماهنگی قبلی درشهرستان اسدآباد بودند که این نشان دهنده پویایی مدیریت در استان همدان است.

رنجبرزاده باتاکید براینکه باید آرامش استان در کنارپویایی مدیریت استان را قدر بدانیم واجازه ندهیم حاشیه‌ای ایجادشود، گفت: فرصت‌طلبانی در کشور وجود دارند که به دنبال ثروت‌اندوزی خود هستند و مانند موریانه پیکره اقتصاد را می‌جوند و همه باید همت کنیم وضعیت اقتصاد کشور گل‌آلود نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار