دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: سند اطلاع‌رسانی استان همدان یک هفته دیگر نهایی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 04 July 2018
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: سند اطلاع‌رسانی استان همدان یک هفته دیگر نهایی می‌شود.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی مهر در سومین مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: اولین اپلیکیشن روابط عمومی و سوادرسانه‌ای کشور توسط اداره کل روابط عمومی استانداری همدان تهیه شده و قابل نصب روی تلفن‌های همراه است.

وی گفت: در این اپلیکیشن مطالبی ازجمله معرفی مناطق گردشگری همدان و رویداد ۲۰۱۸ به صورت کلیپ‌های کوتاه؛ گزارش هفته روابط عمومی؛ گزارش عملکرد کلی استان همدان؛ شماره تلفن روابط عمومی‌های استان؛ سنداطلاع رسانی استان و تحلیل‌ها و مطالبی در حوزه اطلاع رسانی و سوادرسانه‌ای دیده می‌شود.

اسدالله ربانی مهر گفت: طی سال جاری سومین مجمع روابط عمومی‌های استان با هدف توانمند سازی و آگاهی بخشی روابط عمومی‌ها برگزار و در حال حاضر همدان، از استان‌های فعال کشور در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

وی افزود: اولین مجمع با موضوع اطلاع رسانی، دومین مجمع با موضوع روز روابط عمومی و سومین مجمع با موضوع انرژی برگزار شده و این مجمع با توجه به شورای جامعه در حوزه انرژی و همچنین کاهش بارندگی و افزایش دما و مشکلاتی که در بحث آب و برق داشتیم با مشارکت شرکت‌های برق، آب و فاضلاب و مخابرات برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: بعد از سخنان رئیس جمهور در جمع مدیران اجرایی کشور و همچنین تاکید بر صرفه جویی با اولویت ادارات سعی کردیم این مجمع را برگزار کنیم، چون در همه ادارات روابط عمومی‌ها از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار هستند.

ربانی مهر گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید سعی کنیم به جامعه امید داده و خدمات نظام را بیشتر برای مردم انعکاس دهیم کمااینکه هم اکنون وظایف روابط عمومی‌ها بسیار بیشتر از گذشته است و از طرفی روابط عمومی‌ها باید به روز و تحلیل گر باشند تا در عرصه اطلاع رسانی موفق عمل کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان افزود: متاسفانه دشمن شدیدترین تحریم‌ها را بر کشورمان اعمال کرد و از همه مهمتر سعی در بدبین کردن مردم نسبت به دولت و نظام دارد و همه ما باید شرایط را درک کرده و در جهت انعکاس اخبار و امید به جامعه تلاش کنیم.

ربانی مهر گفت: متاسفانه برخی در جهت اهداف دشمن عمل می‌کنند و سعی دارند جامعه را بدبین کنند در حالی که میتوان با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات تلاش کرد.

وی اضافه کرد: سند اطلاع رسانی استان تا یک هفته دیگر نهایی می‌شود و در این سند شرح وظایف مدیران، دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها دیده شده و این سند می‌تواند باعث ارتقا اطلاع رسانی در استان شود.

ربانی مهر عنوان کرد: مدیران، رسانه‌ها و روابط عمومی سه محور اصلی اطلاع رسانی هستند و باید با هماهنگی و انسجام سعی کنیم وحدت و همدلی بین مجموعه ایجاد کنیم تا ظرفیت اطلاع رسانی استان در سطح جامعه بیشتر دیده شود.

وی باتاکید براینکه سند اطلاع رسانی استان همدان آماده شده و در شورای اطلاع رسانی استان که اصلی‌ترین مرجع برای اطلاع رسانی است، طرح و نهایی خواهد شد، گفت: سعی بر این است روابط عمومی‌ها در صرفه جویی پیشرو باشند و موارد این دوره آموزشی را در ادارات ترویج و اجرا کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی وظیفه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها سنگین‌تر است و با وحدت و همدلی باید امیدآفرینی را در راس برنامه‌ها دنبال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار