به گزارش روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ شهرستان کبودراهنگ سال گذشته با جذب ۲ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال اعتبارات در اشتغال زایی مقام دوم استان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۲۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 05 July 2018
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، شهرستان کبودراهنگ سال گذشته با جذب ۲ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریال اعتبار در اشتغال زایی مقام دوم استان را به خود اختصاص داد.
 
به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان کبودراهنگ گفت: امسال نیز ۲۹۲ میلیارد ریال برای اشتغال روستایی این شهرستان در نظر گرفته شده است که تاکنون از ۱۴۰ طرح مصوب کمیته فنی به ارزش ۲۸۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ۱۱ طرح عقد قرارداد و تسهیلات ۵ طرح به متقاضیان پرداخت شده است.

 توصیفیان در ادامه با اشاره به تسهیلات اشتغال زایی فراگیر و مشاغل خانگی افزود: در حوزه اشتغال فراگیر ۲۶۲ میلیارد ریال برای این شهرستان در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه تاکنون ۱۰۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در مشاغل خانگی نیز ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافت است.

فرماندار کبود راهنگ نیز خواستار توجه بیشتر مسئولین برای جذب اعتبارات و شناسایی سرمایه گزاران برای توسعه اشتغال و اقتصاد شهرستان شد و گفت:: هدف این کارگروه ایجاد اشتغال پایدار و مولد با بهره گیری از تسهیلات اشتغال روستایی، فراگیر و مشاغل خانگی است.

 مهدوی در ادامه افزود: برای سهولت در پرداخت تسهیلات دستگاه‌ها باید تا پایان تیرماه ۲ برابر ظرفیت، طرح‌های اشتغال زایی را معرفی کنند تا در صورت انصراف برخی از متقاضیان دچار مشکل نشویم.

وی همچنین با اشاره به اینکه نرخ تسهیلات مشاغل خانگی ۴ درصد، روستایی ۶ درصد و فراگیر ۱۲ درصد است از بخشداران خواست تا با هماهنگی دهیاران و شورا‌های اسلامی مردم را از این فرصت ایجاد شده مطلع کنند.

فرماندار کبودراهنگ در پایان گفت: در این کارگروه مصوب شد تا با تشکیل کارگروه ویژه تسهیلات با محوریت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به صورت هفتگی وضعیت پروژه‌های متقاضیان را بررسی کند تا در صورت بروز مشکل در روند پرداخت و اجرا موضوع در کارگروه مورد بررسی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار