نائب رئیس شورای شهر همدان ورود شورای شهر در مسائل اجرایی را آسیب‌‏زا دانست و گفت: شهرداری همدان قراردادهای خود را از شورای شهر استعلام نکند.
کد خبر: ۶۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 15 July 2015
نائب رئیس شورای شهر همدان ورود شورای شهر در مسائل اجرایی را آسیب‌‏زا دانست و گفت: شهرداری همدان قراردادهای خود را از شورای شهر استعلام نکند.
 
به گزارش تسنیم ، محمدرضا الیاسی  در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: شورای شهر همدان نباید در مسائل اجرایی ورود پیدا کند چراکه این مسئله به شورا آسیب وارد کرده و مشکلات بسیاری به دنبال دارد.
 
وی افزود: شهرداری همدان و مشاور طرح تالار قرآن دو طرف قرارداد در این پروژه هستند که هر کدام باید به وظایف خود در قبال آن قرارداد عمل کرده و شورای شهر همدان نباید در این زمینه ورود پیدا کند.
 
الیاسی با بیان اینکه شهرداری همدان مستقل بوده و باید براساس اختیارات خود عمل کند، تصریح کرد: از شهردار و مدیران شهرداری همدان می‏خواهیم تا قراردادهای خود را از شورای شهر استعلام نکنند چراکه این مسئله جز اختیارات شهرداری محسوب می‎شود.
 
عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه پروژه تالار قرآن پروژه‎ای است که با آبروی مدیریت شهری در همدان بازی می‌‏کند، تصریح کرد: پروژه تالار قرآن مسئله‎ای است که خواسته یا ناخواسته روی دوش شورا و شهرداری فعلی افتاده و باید تعیین تکلیف شود.
 
رضا میرزایی با تاکید بر اینکه افکار عمومی در همدان به دنبال مقصر این پروژه نیستند، عنوان کرد: پروژه تالار قرآن همدان با وجود مشکلات نقدینگی و مالی شهرداری همدان تاکنون به این مرحله رسیده و نباید به راحتی معطل بماند.
 
وی با اشاره به اینکه افکار عمومی در این زمینه سوال داشته و مدیریت شهر را زیر سوال می‌برد، بیان کرد: شورای شهر فعلی در این پروژه دخل و تصرفی نداشته و این در حالی است که هم اکنون به دنبال تعیین تکلیف وضعیت پروژه هستیم.
 
یکی دیگر از اعضای شورای شهر همدان در این جلسه با اشاره به مشائل طرح شده در زمینه طراحی، اجرا و حاشیه‎های اخیر تالار قرآن همدان اظهار داشت: تالار قرآن به یکی از مباحث اصلی شورای شهر تبدیل شده و تبعات بسیاری برای مجموعه شورا و شهرداری همدان در پی دارد.
 
حمیدرضا طبی مسرور با بیان اینکه پروژه از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: از این پس باید تلاش کرده و پروژه را برای بهره‏‌برداری آماده کرد تا شهر و مردم از آن بهره‎مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار