رئیس اداره مسافر ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان با بیان اینکه سفر ایمن، راحت همراه با احترام متقابل حق مسافر است، گفت: شرکتهای حمل و نقل مسافر در همدان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود هستند.
به گزارش فارس، وحید سخاییان با بیان اینکه شرکتهای مسافربری باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنند، اظهار کرد: تجهیزات موجود در داخل ناوگان دکور نیست و باید برای رفاه حال مسافران از تمام آنها که تعبیه شده استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله در حمل و نقل جادهای ایمنی و رعایت حال مسافران است، بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم شده و آنها به راحتی سفرهای خود را انجام دهند.
رئیس اداره مسافر ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان تصریح کرد: امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت میدهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم، تأمین رفاه و امنیت سفر، ارتقای خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل و نقل برونشهری استفاده میکنند از مهمترین وظایف این ادارهکل در بخش حمل و نقل مسافر است.
وی بر نحوه اخلاق و وظایف رانندگان و پرسنل شرکتهای مسافربری تأکید کرد و گفت: داشتن اخلاق حرفهای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش ایمنی حمل و نقل مسافر، افزایش روزافزون حمل و نقل جادهای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان میشود.
سخاییان با بیان اینکه در سالهای اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است، بیان کرد: ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقای خدمات به مسافران، آموزشهای لازم به رانندگان و مهمانداران انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه با نشاط و احترام متقابل حق مسافر است، خاطرنشان کرد: در این خصوص شرکتهای حمل و نقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمترسانی هرچه مطلوبتر به مسافران بر اساس آییننامهها و بخشنامههای صادره هستند.