رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسرکشور در همدان خبرداد.
کد خبر: ۶۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 14 July 2015
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسرکشور در همدان خبرداد.

به گزارش مهر، صفی الله صفایی در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه در هر سازمانی رویدادهای مهمی اتفاق می افتد، افزود: یکی از رویدادهای مهم دانشگاه پیام نور استان همدان برگزاری المپیاد ورزشی دختران است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ دانشجوی دختر از سراسر کشور در این المپیاد شرکت می کنند، ابرازداشت: این دانشجویان در رشته هایی همچون بدمینتون، دو میدانی، والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، شنا، تنیس و غیره به رقابت می پردازند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان ابراز داشت: برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دختران یک اتفاق مهم برای استان است چرا که ۱۵۰۰ سفیر از سراسر کشور به این شهر می آیند و مبلغ ویژگی ها، آثار تاریخی و مهمان نوازی همدانی خواهند بود و فضای جذب گردشگر را ایجاد می کنند.

صفایی با بیان اینکه برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دختران برای استان آثار و برکات اقتصادی به همراه خواهد داشت، گفت: هزینه برگزاری این المپیاد از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تامین شده و به بخش های مختلف استان تزریق می شود و موجب رونق اقتصادی خواهد شد.

وی با تاکید براینکه دانشگاه پیام نور به تنهایی توانایی برگزاری چنین المپیادی را ندارد و نیاز همراهی سایر نهادهای استان دارد، افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و دانشگاه بوعلی سینا همکاری خوبی با دانشگاه پیام نور دارند.

صفایی در ادامه از سازمان ورزش و جوانان استان، خواست یک سالن بدمینتون، یک سالن فوتسال و یک پیست دو میدانی را همراه با تجهیزات کامل در دوره برگزاری مسابقات در اختیار این دانشگاه قراردهد و همچنین هیئت های ورزشی نیز به منظور جذب داوران بومی برای این مسابقات رایزنی های لازم را انجام دهند.

وی ادامه با توجه به احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در حین برگزاری مسابقات از جمعیت هلال احمر خواست تعداد چهار دستگاه آمبولانس را در سالن های ورزشی مستقر کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان همچنین خواهان حضور یک پزشک خانم در خوابگاه شرکت کنندگان به صورت ۲۴ ساعته شد.

صفایی از سایر دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، صداو سیما میراث فرهنگی و غیره خواست تا برای هرچه بهتر برگزار شدن هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دختران همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری همایش ورزشی با محوریت علمی و پژوهشی همزمان با المپیاد ورزشی خبرداد و گفت: فراخوان ارسال مقاله این همایش نیز داده شده است.

وی در پایان یادآورشد: هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختردانشگاه پیام نور سراسرکشور ۱۶ تا ۲۱ شهریورماه درهمدان برگزار می شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار