نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: بیانات هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی و دستور به آماده سازی مقدمات غنی سازی ۱۹۰ هزار سو در چارچوب برجام، غرور آفرین است.
کد خبر: ۶۱۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 09 June 2018
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: بیانات هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی و دستور به آماده سازی مقدمات غنی سازی ۱۹۰ هزار سو در چارچوب برجام، غرور آفرین است.
 
به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) افزود: دولت‌های اروپا و آمریکایی بدانند که در برابر اراده ملت ایران و خواست رهبری کاری نمی‌توانند بکنند.

وی اضافه کرد: اروپایی‌ها در مواجهه با برجام منافق گونه عمل کرده و می‌خواهند علاوه بر بهره گیری از مزایای برجام به مساله موشکی ایران نیز ایراد بگیرند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: تلاش غربی‌ها برای زمین گیر کردن قدرت موشکی ایران نشان از بی حیایی آن‌ها است، چون این کشور‌ها دارای بمب اتم هستند آن وقت به مساله توان موشکی ایران می‌پردازند.

آیت الله طه محمدی یادآوری کرد: اروپایی‌ها آن روز که نقاط مختلف ایران زیر موشک دشمن بود از این وضعیت کشورمان لذت می‌بردند، اما هم اینک رهبری انقلاب مقتدرانه می‌فرمانید 'هر کس به ما یک موشک بزند ۱۰ موشک پاسخ می‌دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: این عزت و افتخار به برکت حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی و تلاش شهدای زنده انقلاب به دست آمده است.
وی ادامه داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی عنوان کرده که باید با تهدید ایران را بر سر میز مذاکره آورد.

آیت الله طه محمدی عنوان کرد: این اظهار نظر در حالیست که نتانیاهو حتی در لاک خودش هم امنیت ندارد همچنین پس از هر نوبت جنگ با حزب الله شکست خورده و پس از موشک باران اخیر برای بازگشت امنیت، دست گدایی به سوی دولت مصر برای میانجیگری به منظور آتش بس دراز کرد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی امروز مردم همدان و سردادن شعار‌های دشمن شکن به مثابه تزریق بمب اتم بر روی دشمن بود که از شما به خاطر این میزان حضور قدردانی می‌کنم.

امام جمعه همدان یادآوری کرد: بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان سال ۶۱ دشمن بعثی اقدام به بمباران نمازگزاران حاضر در نماز جمعه همدان کرد، اما هم اینک راهپیمایی و نماز جمعه‌ای با این عظمت در امنیت و آرامش کامل برگزار می‌شود.

آیت الله محمدی از مسئولان این استان خواست نسبت به تکمیل طرح مصلی نماز جمعه شهر همدان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده با این وجود برای تکمیل مصلی همدان نیازمند تزریق اعتبار بیشتری هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با وجود صرف هزینه‌های هنگفت برای تکمیل برخی از سالن‌های ورزش و طرح‌های عمرانی، اما آن‌ها بلااستفاده مانده اند.

آیت الله طه محمدی مثال زد: ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت تالار باغ شهدای همدان هزینه شده، اما از این طرح حتی یک روز هم استفاده نمی‌شود در حالیکه می‌توان همایش‌ها و یادواره‌های شهدا را در این مکان برگزار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار