امام جمعه همدان با اشاره به بازدید خود از بازار همدان گفت: شاهد ابراز گلایه مردم از وضعیت گرانی کالا‌ها بودیم لذا نمایندگان مجلس و مسئولان استان فکری به حال مردم کنند.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 08 June 2018
امام جمعه همدان با اشاره به بازدید خود از بازار همدان گفت: شاهد ابراز گلایه مردم از وضعیت گرانی کالا‌ها بودیم لذا نمایندگان مجلس و مسئولان استان فکری به حال مردم کنند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تنها کشوری که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخواسته ملت شریف، غیور، اهل‌بیتی و رشید ایران است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم بیان شده است که در پیشانی نحس اسرائیلی‌ها نوشته شده که در عالم دو بار فساد راه می‌اندازند و فساد آن‌ها جهانی می‌شود، افزود: راهپیمایی امروز و شعار‌های که سر داده شد بیش از بمب‌های اتمی برای اسرائیل کوبنده است.

محمدی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که مردم امروز ما از مردم زمان رسول‌الله (ص) و زمان امیرالمؤمنین (ع) بهترند، عنوان کرد: امت ایران برای دین خدا و قرآن در طول تاریخ رشادت‌هایی نشان داده‌اند که می‌توان نمونه بارز آن را چند صد هزار شهید، جانباز، آزاده و اسیر دانست که برای این رشادت‌ها باید شکر گذار باشیم.

امام جمعه همدان بیان کرد: این حجم از ظلم، تجاوز، خیانت، جنایت، خون‌ریزی، جنگ‌های جهانی و قربانی کردن میلیون‌ها انسان ریشه در این دارد که انسان از خداپرستی دور شده و گرفتار خودپرستی می‌شود که توسط هزاران آفت احاطه می‌شود و نتیجه آن همین جنایت، جنگ و غارت‌ها است.

محمدی با تأکید بر اینکه اگر انسان در شیب تند کشش‌های نفسانی و ابلیسی قرار گیرد جلوگیری از او دشوار است، تصریح کرد: ضرر و زیان انسان‌های اسیر ریاست بر دین مردم بیشتر از ضرر گرگ درنده است.

وی با اشاره به اینکه امروز فضا در کشور ما فضای تقسیم غنائم است و فضای خدمت‌رسانی نیست، تأکید کرد: امروز بسیاری از افراد بی‌هیچ بهانه‌ای گرانی راه می‌اندازند و با بهانه کردن قیمت دلار کالا‌ها را به چند برابر قیمت به مردم می‌فروشند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: آن‌هایی که دست به اختلاس می‌زنند، از راه قاچاق وضعیت کشور را نابسامان می‌کنند، سبب ایجاد مشکل در اشتغال جوانان می‌شوند، حق و حقوق قشر محروم جامعه را پایمال می‌کنند و برای خود پاداش‌هایی ۶۰۰ میلیونی در نظر می‌گیرند در آخر چیزی برای آن‌ها باقی نمی‌ماند و باید فکر آخرت خود باشند.

محمدی با اشاره به اینکه در بازدید که از بازار داشتیم شاهد ناله‌ها و ابراز گلایه مردم از وضعیت گرانی بودیم که سبب ناراحتی می‌شود، تأکید کرد: نمایندگان مجلس و مسئولان استان فکری به حال مردم کنند.

وی عنوان کرد: در بازدید از بازار در اظهارات مردم بیان شد که دام استان به خارج از مرز‌ها صادر می‌شود و همین امر سبب گرانی گوشت در استان شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه پروژه‌های زیادی در استان انجام شده است، اما تکمیل مصلی که زحمات زیادی برای آن کشیده شده و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیز صرف آن شده همت و کار می‌خواهد، گفت: این همه اعتبار در شهر صرف ساخت و ساز‌ها شده و جواب هم نداده است که می‌توان به تالار احداث شده در باغ بهشت اشاره کرد که از آن استفاده چندانی نمی‌شود و به همین منظور تصمیم گرفته شده که مراسم جزخوانی قرآن کریم در ماه رمضان در این حسینیه برگزار شود و از مسئولان نیز درخواست شد که از این پس مراسمات یادواره شهدا را در آنجا برگزار کنند.

محمدی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند که تولیدات و مسائل صنایع هسته‌ای از سر گرفته شود، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هر کشوری یک موشک به ایران بزند ده موشک توسط ایران می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه نتانیاهو گفته است که باید با تهدید ایران به جنگ ایران را به پای میز مذاکره آورد، بیان کرد: دشمن در شناخت ملت ئ. نظام دچار اشتباه شده است و البته این عزت و افتخار ما از برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان و مقاومت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار