رئیس پلیس راهور استان همدان طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر همدان را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 04 June 2018
رئیس پلیس راهور استان همدان طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر همدان را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ علی فکری در جمع خبرنگاران در مورد طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر اظهار داشت: برای ایجاد امنیت ترافیکی و جلوگیری از وقوع تصادفات در شب‌های قدر، در محل‌های برگزاری مراسمات شب قدر طرح ترافیکی ویژه‌ای اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۲۱:۳۰ تردد کلیه وسایل نقلیه از خیابان باباطاهر، میدان علویان، میدان فلسطین و بلوار کاشانی به سمت میدان امامزاده عبدالله ممنوع است، افزود: همچنین توقف وسایل نقلیه در دور میدان امامزاده عبدالله تا حریم ۵۰ متری آن ممنوع است.

فکری با بیان اینکه ورود کلیه وسایل نقلیه به محوطه باغ بهشت تنها از بلوار آیت اله موسوی امکان‌پذیر است، گفت: کلیه درب‌های باغ بهشت در بلوار بهشت مسدود است و همچنین خروج کلیه وسایل نقلیه از محوطه باغ بهشت تنها از خروجی میدان امام حسن (ع) انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: در حریم درب‌های ورودی و خروجی مکان‌های برگزاری مراسمات شب قدر مانند حسینیه حضرت امام خمینی (ره)، مسجد جامع، مسجد مهدیه و ... به جهت جلوگیری از گره‌های ترافیکی و سهولت در رفت‌وآمد محدودیت توقف وسایل نقلیه اجرا می‌شود.

فکری با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت نیز در محل‌هایی که ممنوعیت تردد اعمال می‌شود همانند خودرو‌ها ممنوع است، تأکید کرد: با متخلفان برابر مقررات برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: در صورت توقف وسیله نقلیه در محل‌هایی که ممنوعیت توقف در آن‌ها اجرا می‌شود، وسیله نقلیه متخلف توسط جرثقیل منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با انتخاب مسیر‌های جایگزین و همکاری با مأموران این یگان، پلیس راهور را در اجرای هر چه بهتر طرح‌های ترافیکی یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار