رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به افزایش ۵ درصدی درآمد استان در سال ۹۷، گفت: در سالجاری باید ۶۸۶ میلیارد تومان درآمد کسب کنیم که از این میزان ۸۵ درصد مربوط به مالیات است.
کد خبر: ۶۱۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 03 June 2018
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به افزایش ۵ درصدی درآمد استان در سال ۹۷، گفت: در سالجاری باید ۶۸۶ میلیارد تومان درآمد کسب کنیم که از این میزان ۸۵ درصد مربوط به مالیات است.

به‌ گزارش ایسنا،  سید اسکندر صیدایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: استان همدان از اعتبارات ۳ درصد درآمد نفت ۶۲ میلیارد و ۸۰۰ ملییون تومان دارد که باید در مناطق محروم توزیع شود.

وی تصریح کرد: براساس قانون استفاده متوازن امسال ۱۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به استان اختصاص یافته که براساس قانون باید به مناطق و پروژه‌هایی که زیرمیانگین کشوری است، اختصاص یابد.

صیدایی با اشاره به اینکه در سالجاری ۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی برای همدان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در مجموع در سالجاری ۳۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک به استان همدان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات تملک استان برای پروژه‌هایی با ماهیت استانی تخصیص یافته است، یادآور شد: ۲۰ میلیارد تومان از اعتبار استانی، ۵.۳ میلیارد تومان از اعتبارت ۳ درصد نفت و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبار توازن به پروژه‌های با ماهیت استانی مانند فرودگاه و زندان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال قبل از توزیع اعتبارات ۸۰ درصد اعتبار استان ابلاغ شده است درصورتی که سال گذشته تا پایان سال بیش از ۵۰ درصد ابلاغ نشده بود.

وی با بیان اینکه ۸۳ شاخص برای توزیع اعتبارات هزینه‌ای استان پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این ۸۳ شاخص شرایط دستگاه‌ها متفاوت است و افزایش اعتبارات هزینه‌ای در ادارات متفاوت خواهد بود.

صیدایی افزود: از سرجمع اعتبارات استان، ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان همدان، ۳۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به شهرستان ملایر، ۳۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به شهرستان نهاوند و ۲۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان بودجه به شهرستان تویسرکان تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بودجه شهرستان اسدآباد ۲۰ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، کبودراهنگ ۴۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان، رزن ۳۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون تومان، فامنین ۱۶ میلیارد و ۷۹۷ میلیون تومان و بهار ۲۰ میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان از سرجمع اعتبارات استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار