رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: عملکرد روابط عمومی‌های ادارات استان همدان ارزیابی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 22 May 2018
 رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: عملکرد روابط عمومی‌های ادارات استان همدان ارزیابی می‌شود.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی‌مهر در همایش روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه حوزه روابط عمومی، از مشاغل پر استرس و سخت است، گفت: در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برنامه‌های مختلفی ساماندهی شده که از آن‌جمله می‌توان به موضوع ارزیابی روابط عمومی‌های استان اشاره کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان به برنامه‌های در نظر گرفته شده اشاره و بیان کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی در قالب ۳۶ ساعت حضور در کارگاه تحت عنوان دوره ضمن خدمت در راستای تقویت فضای روابط عمومی اجرا خواهد شد کمااینکه تعدادی برنامه تفریحی نیز دیده شده که طی روز‌های آتی اعلام خواهد شد.

ربانی بر لزوم ارتباط با رسانه‌ها تأکید و بیان کرد: مشکلات ارتباطی با رسانه‌ها از طریق استان و خانه مطبوعات قابل پیگیری است.

وی در ادامه افزود: هفته قبل از واحد‌های تولیدی رزن بازدیدی انجام شده و آمادگی داریم برخی از این بازدید‌ها را از پروژه‌های فعالیت دانشگاه علوم پزشکی همدان ترتیب دهیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه در دیدار با آیت الله طه محمدی حدود ۱۱۵ نفر از روابط عمومی‌های استان حضور یافتند عنوان کرد: سعی ما تاکنون بر این بوده که ارتباط روابط عمومی‌ها با یکدیگر تقویت شود و از این رو تأکید شده حداقل ماهی یکبار جلسات هم اندیشی برگزار شود.

وی اظهار داشت: در حوزه رسانه سال‌ها در جریان اقدامات روابط‌عمومی‌ها بوده ام، اما اکنون با پذیرش مسئولیت در حوزه روابط عمومی بیشتر نسبت به حجم کار و میزان توانمندی کارشناسان آگاهی پیدا کرده ام.

وی با اعلام آمادگی استانداری همدان در تعامل با روابط عمومی‌های استان، یکی از اقدامات مهم روابط عمومی استانداری را توانمندسازی کارکنان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان اداری دانست و گفت: شورای اطلاع‌رسانی از ابتدای سال تشکیل شده و سند اطلاع رسانی استان به زودی ابلاغ می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با تاکید بر لزوم تعامل مدیران روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها گفت: تفاهم‌نامه‌های با یک شرکت گردشگری بزودی برقرار می‌شود که کارکنان روابط عمومی از مزایای این امکان بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز فعالیت در روابط عمومی را نیازمند کارگروهی و برخواسته از دل افراد دانست و گفت: این عملکرد در تقویت پیوند‌ها اثر بسزایی دارد.

جعفر شاهرخی بابیان اینکه کار کردن در حوزه روابط عمومی دشواری‌های خاص خود را دارد و پراسترس است؛ گفت: حوزه روابط عمومی پیچیده بوده و به لحاظ رسالت کاری جایگاه رفیعی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار