شهردار همدان با اشاره به اینکه طی مذاکره با سرمایه‌گذار هتل پارک مردم کار اجرایی آن مجددا آغاز خواهد شد، گفت: پروژه نیمه‌کاره هتل پارک مردم، توسط وراث سرمایه‌گذار از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 22 May 2018
شهردار همدان با اشاره به اینکه طی مذاکره با سرمایه‌گذار هتل پارک مردم کار اجرایی آن مجددا آغاز خواهد شد، گفت: پروژه نیمه‌کاره هتل پارک مردم، توسط وراث سرمایه‌گذار از گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، عباس صوفی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه هتل کنار پارک مردم شهر همدان حدود 30 سال پیش آغاز شد، افزود: این پروژه 30 سال پیش توسط سرمایه‌گذار همدانی احداث شده بود که به علت فوت شدن سرمایه‌گذار به طور نیمه‌کاره باقیمانده بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وراث به دنبال تکمیل این پروژه هستند، تصریح کرد: وراث قول دادند کار اتمام پروژه را آغاز کنند که درخواست شهرداری این بوده که ابتدا نمای این ساختمان را تعیین‌تکلیف کنند.

صوفی درباره بدهی این پروژه به شهرداری، خاطرنشان کرد: بدهی این پروژه در قالب صدور مجوزهای لازم است و باید نقشه‌های اصلاحی و آنچه در گذشته انجام شده محاسبه شود اما شهرداری همدان مساعدت لازم را در اجرای این پروژه خواهد داشت و حتی اگر لازم باشد وجهی دریافت نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار