رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: چوپان ۲۱ ساله برای نجات گوسفندش که در یک گودال پر از آب واقع در شهر جورقان افتاده بود، غرق شد.
کد خبر: ۶۰۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 12 May 2018
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: چوپان ۲۱ ساله برای نجات گوسفندش که در یک گودال پر از آب واقع در شهر جورقان افتاده بود، غرق شد.

به گزارش ایرنا، مهدی حمزه اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز یک مورد غرق شدگی توسط اهالی ساکن در شهر جورقان به هلال احمر اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: یک تیم پنج نفره از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در محل حضور یافته و متوجه جسم یک جوان در داخل آب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهار توضیح داد: این جوان در حال چوپانی در مراتع اطراف شهر جورقان بود که یکی از گوسفندان او در داخل گودال بزرگ آب سقوط می‌کند.

حمزه با بیان اینکه چوپان جوان با فداکاری خود را به داخل گودال آب پرت کرده و شنا کنان قصد نجات دادن جان گوسفندش را داشت ادامه داد:، اما این اقدام جوان ناموفق بوده و او نیز در گودال غرق می‌شود و ساکنان پس از متوجه شدن این موضوع، آن را به هلال احمر اطلاع رسانی می‌کنند.

وی گفت: جسد این جوان توسط تیم هلال احمر از گودال به بیرون کشیده و برای تحقیقات بیشتر به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا اوایل اردیبهشت امسال ۲ برادر که با یک دستگاه موتورسیکلت عازم به محل زمین مزروعی بودند بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.
 
شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و سنندج قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار