با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز سه شنبه در نقاط مختلف این استان بارش باران همچنان تا اواخر وقت امروز چهارشنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۰۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 09 May 2018
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز سه شنبه در نقاط مختلف این استان بارش باران همچنان تا اواخر وقت امروز چهارشنبه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، محمد حسن باقری شکیب افزود: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده ابری، همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود و از عصر امروز سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.
 
وی ادامه داد: آخر هفته بارش‌های رگباری در بعد از ظهر‌ها و بیشتر در مناطق کوهستانی و دامنه کوه و دشت پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز شنبه هفته آینده سیستم بارشی جدید استان همدان را فرا می‌گیرد افزود: امروز دمای هوا به دلیل ابرناکی یک درجه کاهش یافت و دمای هوا در روز‌های آینده نیز بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد خنک‌تر می‌شود.

باقری شکیب ادامه داد: بیشترین بارش ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در نهاوند با ۳۳ میلی متر و در ایستگاه فرودگاه همدان نیز ۱۱ میلی متر گزارش شده است.
 
به گفته وی کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: رزن با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و ملایر با ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار