نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای دو پروژه کنارگذر شهر رزن و کریدور شمال استان جذب شده است.
کد خبر: ۶۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 06 May 2018
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای دو پروژه کنارگذر شهر رزن و کریدور شمال استان جذب شده است.

به گزارش فارس، حسن لطفی از جذب بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه کریدور شمال استان خبر داد و اظهار کرد: ۱۱ میلیارد تومان نیز برای کنارگذر رزن جذب شده است.

وی افزود: در دو پروژه کنارگذر شهر رزن و کریدور شمال استان ۶ پیمانکار به طور شبانه‌روزی در حال قعالیت هستند که امیدواریم تا پایان سال جاری این دو پروژه به اتمام برسد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه روکش اصلی آسفالت مسیر رزن به قروه درجزین انجام نشده است، گفت: امسال تامین اعتبار بیش از ۳۰۰ تن قیر برای کریدور از مسیر شهر رزن به قروه درجزین دریافت شده که بعداز اتمام بارندگی عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری ایجاد راه‌آهن تاکستان ـ. رزن ـ. همدان هستیم اظهار کرد: وزیر راه سال گذشته دستور ایجاد این پروژه را داد و هم‌اکنون هم این پروژه در دست مطالعه است.

لطفی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌میلیارد تومان برای بلوارکشی روستا‌های مسیر کریدور شمال استان تامین شده که امیدواریم امسال این پروژه هم به بهره‌برداری برسد. 

وی ادامه داد: کل اعتباراتی که برای کریدور شمال استان و کنارگذر شهر رزن جذب شده بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار