رحیمی‌فر با بیان این که کشتی همدان در سال ۹۶ موفق شد ۴۶ مدال رنگارنگ آسیایی و ملی کسب کند گفت: مدال طلای جوانان آسیا توسط دانیال شریعتی نیا و ۲ مدال برنز توسط لیلا سیاهوشی در بازی‌های داخل سالن آسیا مدال‌های کشتی همدان از مسابقات آسیایی است.
کد خبر: ۶۰۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 05 May 2018
رئیس هیئت کشتی استان همدان با بیان اینکه هیئت کشتی همدان با بدهی انباشته شده‌ا‌ی دست به گریبان بود، گفت: در زمان تسویه بدهی‌ها مشخص شد بدهی هیئت خیلی بیشتر از آن رقمی است که از قبل اعلام کردند.

به گزارش تسنیم، علی رحیمی‌فر  با اعلام این که هیئت کشتی موفق شد در سال ۹۶ به عنوان سومین هیئت برتر ورزشی استان همدان دست یابد اظهار داشت: پیشرفت ۱۱ پله‌ای هیئت کشتی نسبت به سال ۹۵ میسر نمی‌شد مگر با کمک، همراهی و همدلی جامعه بزرگ کشتی استان همدان. 

وی افزود: کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان برای ارزیابی هیئت‌های برتر معیار‌هایی زیادی از جمله تعداد مدال‌ها و عناوین کسب شده، تعداد دعوت شدگان به اردوی تیم‌های ملی، اعزام تیم‌ها به مسابقات قهرمانی کشور و میزبانی از مسابقات در نظر می‌گیرند که هیئت کشتی استان در همه موارد امتیازات بالایی در سال گذشته کسب کرده است. 

کشتی همدان در سال ۹۶ موفق شد ۴۶ مدال رنگارنگ آسیایی و ملی کسب کند

رحیمی‌فر با بیان این که کشتی همدان در سال ۹۶ موفق شد ۴۶ مدال رنگارنگ آسیایی و ملی کسب کند گفت: مدال طلای جوانان آسیا توسط دانیال شریعتی نیا و ۲ مدال برنز توسط لیلا سیاهوشی در بازی‌های داخل سالن آسیا مدال‌های کشتی همدان از مسابقات آسیایی است. 

رحیمی فر عنوان کرد: ۴۳ مدال ملی شامل ۱۱ طلا، ۱۸ نقره و ۱۴ برنز نیز حاصل کار کشتی‌گیران همدانی در مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف در سال ۹۶ بوده است. 

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اعلام این که در طول سال گذشته بار‌ها کشتی گیرانی از استان همدان به تیم‌های ملی آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند افزود: برای اولین بار در سال‌های اخیر ۸ کشتی‌گیر از استان همدان سهمیه حضور در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان را به دست آوردند و در نهایت ۲ کشتی گیر به نام‌های دانیال شریعتی نیا و علیرضا کریمی به مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند. 

در سال ۹۶ تیم کشتی آزاد همدان بهترین نتیجه ۴ سال اخیر خود را رقم زد

رحیمی فر تصریح کرد: در سال ۹۶ تیم کشتی آزاد استان همدان با ایستادن در جایگاه پنجم مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان بهترین نتیجه ۴ سال اخیر خود را رقم زد و تیم کشتی کلاسیک بانوان همدان نیز در مسابقات قهرمانی کشور به مقام دوم دست یافت. 

رحیمی فر با بیان این که پای کشتی همدان پس از وقفه‌ای چند ساله، در سال ۹۶ با دانیال شریعتی نیا، لیلا سیاهوشی و آذر کولیوند به میادین جهانی باز شد عنوان کرد: در سال گذشته مسعود مصطفی جوکار در مسابقات کشتی قهرمانی جوانان جهان، صادق گودرزی در مسابقات کشتی نوجوانان جهان و سعید ابراهیمی در مسابقات قهرمانی امید‌های جهان نماینده کشتی همدان در کادرفنی تیم ملی بودند. 

وی تاکید کرد: مزدک گیتی داور خوب کشتی استان همدان نیز علاوه بر حضور در مسابقات جوانان جهان در سال ۹۶ موفق شد با همت خود و رایزنی هیئت کشتی به درجه المپیکی نائل شود. 

رحیمی فر با بیان این که در زمان قبول مسئولیت در هیئت کشتی این هیئت با بدهی انباشته شده بالایی دست به گریبان بود گفت: در زمان تسویه بدهی‌ها مشخص شد بدهی هیئت خیلی بیشتر از آن رقمی است که از قبل اعلام کردند.

وی افزود: افزایش رقم بدهی، تکلیف فدراسیون به هیئت‌ها مبنی بر شرکت در لیگ منطقه‌ای نوجوانان و آغاز فعالیت رسمی کشتی بانوان آن هم در چند رشته باعث شد تا هزینه تحمیل شده به هیئت خیلی بیشتر از برآورد اولیه باشد، اما توانستیم علاوه بر تامین بودجه برای اعزام‌ها و کار‌های جاری هیئت، بدهی‌ها را نیز تسویه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار