مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر با بیان اینکه علت وقوع حریق در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: بازدید‌های دوره‌ای از تمام اماکن تجاری، اداری، خدماتی و بهداشتی و درمانی و اماکن عمومی ادامه دارد.
کد خبر: ۵۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 05 May 2018
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در پاساژ قائم (عج) گفت: این ملک در سال ۹۶ توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفته بود و تذکرات لازم به صورت کتبی به مالکان ارائه شد بود که اسناد آن موجود است.

به گزارش فارس، وحید جوادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در پاساژ قائم (عج) اظهار کرد: بلافاصله دو اکیپ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۲ بامداد رخ داده بود؛ نبود نگهبان شب نیز مشکل‌ساز شد، گفت: عدم وجود وسایل اطفاء حریق هوشمند دامنه حریق را گسترش داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر افزود: آتش‌نشانان با برش درب پاساژ عملیات اطفاء حریق را به سرعت آغاز کردند که در ادامه با ورود اکیپ پشتیبانی با استفاده از تجهیزات لازم در اولین فرصت حریق در کنترل درآمد و آتش خاموش شد.

وی تصریح کرد: در این آتش سوزی تعداد سه دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی به همراه ۱۰ نفر از آتش‌نشانان در این عملیات شرکت داشتند.

جوادی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، ولی متاسفانه خسارت زیادی به مالکان وارد شد؛ اضافه کرد: این ملک توسط کارشناسان در سال ۹۶ مورد بازدید قرار گرفته بود و تذکرات لازم به صورت کتبی به مالکان ارائه شد بود که اسناد آن در سازمان موجود است.

وی گفت: پس از اتمام عملیات تعدادی از کارشناسان به همراه ریاست سازمان برای علت‌یابی حریق در محل حضور پیدا کردند همچنین دادستان شهرستان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر با بیان اینکه علت وقوع حریق در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: بازدید‌های دوره‌ای از تمام اماکن تجاری، اداری، خدماتی و بهداشتی و درمانی و اماکن عمومی ادامه دارد.

وی از همشهریان خواست برای جلوگیری تکرار چنین اتفاقاتی نکات ایمنی لازم را رعایت کنند که در صورت بی‌توجهی الزامات ایمنی ارائه شده توسط کارشناسان برخورد قضایی صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار